Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 4G

Startet av e-Kvaase, mandag 08. juni 2015, klokken 08:32

« forrige - neste »

Tomas72

Har kjørt Oslo-Kragerø for noen uker siden og er enig i at det er litt for langt i mellom hurtigladerne.
På vei ned stoppet jeg på Statoil Grelland (på feil side av veien). Neste stopp var da planlagt på Statoil Telemarksporten. Rullet inn der med 12 km igjen på telleren - bare for å oppdage at laderen var i ustand  :o. Måtte da snike meg videre til Lasses på Stathelle der jeg fikk ladet. Veldig bra opplegg der med masse lademuligheter.
På vei tilbake ladet jeg på Lasses og i Drammen for å nå frem til Oslo. Skulle gjerne sett flere ladere langs E18, særlig rundt Tønsberg - Sandefjord...
VW e-Golf 2015
Nissan Leaf 2012
VW boble 1965

FreMen

På vei sørover langs E18 mellom Tønsberg og Sandefjord er det en flott raste/hvileplass. Der kunne det med fordel vært lade-mulighteer.

e-Kvaase

Greit å se at det er flere som savner hurtigladere i E18 Vestfold.

Send en e-post til chargedrive.no@fortum.com om dette.
Det hender det hjelper når flere ønsker seg det samme.

Dette er jo noe de tjener penger på også, hvis det er et reelt behov.

FreMen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA