Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekordhøye bensinpriser

Startet av Jævla Hippie, lørdag 06. juni 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

Jævla Hippie

Bestilte en Zoe i går! Life, av den nye typen.

Det var rimelig liten skrift på informasjonen om hvilken av utstyrsnivåene som hadde varmepumpe, så liten at selgeren ikke fant ut av det heller. Jeg hadde det inntrykket at også Life hadde det, da det ikke står på listen over utstyr man får med ekstra på Intense. I og med at selv 200k var uhorvelig og nærmest uansvarlig mye penger å legge i bil for meg, gikk jeg for det nivået. Nå ser jeg at den ikke har varmepumpe, og gremmer meg litt over valget. Hvor mye tror dere dette har å si for rekkevidde på vinterstid?
Renault Zoe 240 Life

Jævla Hippie

"Programmerbar forvarmer, varmepumpe, varme i seter foran, R-Link mediesystem med berøringsskjerm og TomTom navigasjonssystem standard på alle ZOE Intens" (http://renault.no/ze/zoe)
Renault Zoe 240 Life

morten69

Alle Zoe har varmepumpe. det som er ekstra på Intens er at du kan fjernstyre forvarming/kjøling via telefon.
Zoe 2017 R400 Intense Grå Titanium
Zoe 2015 R240 Intense Brun, solgt
Ion 2014 solgt

Jævla Hippie

Sitat fra: morten69 på torsdag 07. mai 2015, klokken 08:38
Alle Zoe har varmepumpe. det som er ekstra på Intens er at du kan fjernstyre forvarming/kjøling via telefon.

Takk, det var godt å høre. Det er pes å slite med rekkeviddeangst før man i det hele tatt har fått bilen :P
Renault Zoe 240 Life

TM

Forstår ikke hvor du har lest at Life ikke har varmepumpe. Går ut fra at du ikke har bestilt en Soul  ;)  Ringte til en forhandler en gang som førte både Kia og Ranault og det ble noen forviklinger. jeg spurte om Zoe, og svarene jeg fikk var for Soul. Den billigste modellen av Soul leveres uten varmpumpe.

erik e

Ja,hvor mye har det og si.  Jeg skjønner det avhenger av div. ting.
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt

Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Olemann

Søk på eGolf Forum, der er dette solid drøftet i og med at bilen er levert både med og uten.  Ulike premisser som virkningsgrad, kjørtetid, temperatur er også drøftet der.

Sitat fra: erik e på fredag 08. mai 2015, klokken 19:20
Ja,hvor mye har det og si.  Jeg skjønner det avhenger av div. ting.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA