Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvor kan jeg få hjelp til å reparere Elbilen min?

Startet av elektrolux, tirsdag 17. november 2009, klokken 14:46

« forrige - neste »

elektrolux

Snakket med en som i lengre tid har forsøkt å registrere seg på dette forumet.

Han ønsket å bli bruker at dette forumet i tillegg til det nye, da mye nyttig informasjon er samlet opp her.

I følge han virket det som om dette forumet var stengt for nye medlemmer, noe som medførte at han aldri fikk komme inn på avansert seksjonen, eller fikk lese profilen til oss brukere.

Er det mulig å ordne opp i dette?

Det bør være mulig for de som ønsker tilgang til avansert å komme inn på det.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

Det var godt å høre.

Da skal jeg gi beskjed om at han må "prøve litt hardere"
Stavanger:

Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

VWspirit

Fikk selv ikke registrert meg som bruker, vet flere som har gitt opp, overtok selv bruker fra han jeg kjøpte bilen av. Proglemet lå da i den delen som viser alle disse bokstavene og tallene som skal tastes inn på sluten av registreringen.
-----------------------------------
Tesla S100D Pearl White 2019
Think 2011 Sort 2+2 Li (bygd om fra zebra)
*Think 2009 Sort, Li (bygd om fra zebra)
*Think 2002 Sort, 3x25A 230V hurtiglader
*Citroen Saxo 2002 Blå met.
*VW Golf Citystromer 1998 56600km

Ken

Jeg prøvde selv i går og den reCapcha greie er vekk. Kanskje abonnementet på den har løpt ut? Ikke sikker at Norstart gidder å fornye den.

Tid å flytte informasjonen? Hvem har ledig serverplass?
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Lars C. Krogenæs

Hei

Ser at ReCaptcha ikke har fungert siden nye elbil.no overtok, og dette forumet ble flyttet til skyggenes dal.

Det er et ønske fra styret i Norstart å fase ut gamle-forumet, så dette blir ikke endret/fixet.

Har imidlertid gjort avansert delen tilgjengelig for alle, også uregistrerte. Denne delen av forumet blir da også søkbart i google.

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

elektrolux

Stavanger:

Elmo

Bildene ser ikke ut til å være tilgjengelige (synlige) uten innlogging ??
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA