Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan montere dieselvarmer i egolf (Webasto eller Eberspracher)

Startet av iCar, torsdag 04. juni 2015, klokken 23:38

« forrige - neste »

iCar

Da ser det ut til at det vil komme en egen app til Apple Watch men støtte kun nyere modeller dvs 2016...

http://www.macrumors.com/2015/05/05/volkswagen-app-apple-watch/
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

jan-c

Sitat fra: iCar på tirsdag 05. mai 2015, klokken 20:36
Da ser det ut til at det vil komme en egen app til Apple Watch men støtte kun nyere modeller dvs 2016...
Hvis jeg ikke misforstår helt, gjelder det også på enkelte 2014 og alle 2015 modeller. Sett meg gjerne på plass hvis jeg tar feil:
SitatNow, instead of fishing for their phones in pockets and purses, drivers of many 2014 and newer VW vehicles worldwide will simply have to look at their wrists to know how their cars are doing.
Men, neppe Apple Watch på armen min :P
2018: e-Golf
2015: e-Golf
2013: Golf VII

np

Jepp, fra 2014 og nyere. Spørs om ikke den klokka havner på armen min... (Der det ikke har vært en klokke på ca. 35 år!)
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

Råde

Ooooo. Dette krever nesten en avstemning. Jeg laget en (ukke for å kuppe tråden, men her ble manndommen min veldig ambivalent.
e-Golf | X75D

mihkku

Kan man starte frontruteutevarmer?

Sidewinder

Her står det at det vil fungere fra 2015 mod
(Åpne,lukke,låse osv)

http://www.digitaltrends.com/cars/volkswagen-car-net-for-apple-watch-news/

Vil ha store problemer med å akseptere at det ikke går på 2015mod, men
Så fungerer jo ikke fronterutevarme på alle heller da...

Hmm, skal man kjøpe klokke eller ikke

skoTner

Sorry for å rive i gammel tråd... men har altså Apple Watch på armen og Car-Net på telefon, men appen støtter fortsatt ikke Apple Watch. Finner heller ikke noe informasjon om når de oppdaterer appen slik at den skal fungere med Apple Watch :/

Sitat fra: Sidewinder på fredag 26. juni 2015, klokken 23:54
Hmm, skal man kjøpe klokke eller ikke

Do it! Ikke noe å lure på :)
Venter på eGolf

np

Ryktes at dette ikke kommer før watchOS2 kommer om ikke så lenge...
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

matsemann

Noen som vet om det har skjedd noe på denne fronten? Er det fremdeles kun for amerikanske brukere?

poskare

Tror det kun er USA versjonen av CAR-Net som har støtte for Apple Watch. Har testet i lang tid (beta tester ios/aplpewatch), men ingen støtte når betaversjonene kom ut, og heller ikke nå når IOS9.1 og AWatchOS2.01 er releaset! :(

gamer73

Æsj...må man ha klokke på armen da?;)

matsemann

Sitat fra: poskare på fredag 23. oktober 2015, klokken 00:59
Tror det kun er USA versjonen av CAR-Net som har støtte for Apple Watch. Har testet i lang tid (beta tester ios/aplpewatch), men ingen støtte når betaversjonene kom ut, og heller ikke nå når IOS9.1 og AWatchOS2.01 er releaset! :(

Ser at amerikanerne har en annen car-net app i sin app store, så da er spørsmålet om det ville fungert på norske biler, om man hadde fått hentet ned den amerikanske app´en

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA