Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Schuko erstattet med CEE-kontakt på Gardemoen

Startet av aem71, fredag 29. mai 2015, klokken 21:06

« forrige - neste »

aem71

Her er noen bilder fra en tur jeg hadde med min nye e-Golf til Sunnmøre forrige helg.
Hurtigladet på Romarheim, litt på Oppedal (fergekaien), ved Coop Extra i Førde og Sandane før jeg kom til Hellesylt på Sunnmøre. Kjørte derfra med fullt batteri til Geiranger. Ladet på Union Hotell. Har kjørt 1200 km på en uke :-)
e-Golf 2015

Lars Rødset

Spennende!

Kan bli aktuelt å kjøre fra Bergen til Ålesund for min del :)
Har du notert noe kjøredata? Distanser, forbruk o.l.?

aem71

Lengste avstanden var vel ca 80 km. Dersom du skal til Ålesund, så kan du sikkert kjøre fra Nordfjordeid via Stigedalen til Volda. Om ikke lenge kommer det også ladestasjon (Grønn Kontakt) på Nordfjordeid også. Har notert noe, men det var ikke noen antydninger til rekkeviddeangst på turen  :) . Kjørte i ECO mode med ACC innkoblet, noe som fungerte overraskende bra. Hadde et snittforbruk på 14,8 kW /100 km. Total kjørelengde 355 km på en dag (6:25 timer i kjøretid).
e-Golf 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA