Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Overfakturering ved hurtiglading?

Startet av solgave, fredag 29. mai 2015, klokken 00:07

« forrige - neste »

solgave

Hei!

Eg er ein student som vurderer å kjøpa elbil for å pendla til Ås. I tillegg er det praktisk å ha bil for å køyra til familie i Fredrikstad, Bærum og Trysil, samt IKEA-handling, jobb etc. Likevel: studentar har ikkje allverdas pengar, og det er hovudgrunnen til at eg vurderer elbil og ikkje noko anna. Bompengar er kanskje den viktigaste grunnen, men bensin er óg dyrt og eg vil gjerne kunne leva så miljøvennleg som mogleg trass i at eg farter mykje rundt i Oslo-området.

Eg tenker slik at eg enten må kjøpa ein ikkje så dyr bruktbil som kan halda nokre år og som kan ta meg ut til Ås og heim (iallfall). Men det hadde óg kanskje vore ein idé å investera litt i ein bil som eg eventuelt kan selga vidare om nokre år. Til å vera student har eg ein grei økonomi, og bilen vil bli godt brukt. Likevel er eg veldig redd for å brenna meg på feil val eller at bilen skal bli håplaus etter nokre år pga. batteriet. Difor har eg gjerne lyst på litt anbefalingar frå dykk, ettersom eg sjølv ikkje har særlig peil på bil.

Viktig:
- Kan ta meg eit lite stykke (40km+, gjerne eit godt stykke lengre)
- Funker bra på motorveg
- Økonomisk smart val (max 200k, helst mykje mindre)
- Lett å lada på ladestasjon i gata og på NMBU
- Viss bilen er dyr: noko som kan selgast til ein grei penge om nokre år

Ikkje viktig:
- Plass i bilen (men må vera to seter, helst meir)
- Fancy merke og slikt
- Duppedittar (ryggesensor og slikt)

Kor mykje må ein forventa i månadskostnader på ein elbil?
Korleis blir det å investera i ein elbil (max 200,000) om eg vil selga om 2-5 år?
Er det nokon av dei billegare elbilane å anbefala som har ei rekkevidde på det eg treng?

Andre tankar blir óg tatt veldig godt imot!

valvolainen

umiddelbart ser jeg kanskje for meg en av trillingene til deg?
Der har du +/- 7 mil på vinter, 12 på sommer.
fire seter, smal og letthåndterlig, ok utstyrt.
Batterieteknologi som foreløpig ser ut til å være bra. Disse får du vel nedi 90.000 eller deromkring idag, så verditapet har allerede begynt å bremse opp.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Jejl

Du får også Nissan Leaf og Renault Kangoo ganske rimelig. Sistnevnte bør ha dieselvarmer.

elektrolux

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Selchiev

Trilling (Peugeot, Citroën og Mitsubishi( http://m.dinside.no/870324/test-elbil-som-duger )) eventuelt en e-up? Brukt euro-leaf. Der har du de vel i stigende størrelse

OlavEmil

Det er nok generelt lite lurt å håpe på å få noko særleg att for ein elbil etter 3 - 5 år, då dei er i stormutvikling for tida (litt som at du neppe får mykje for ein 5 år gamal PC, sjølv om han var aldri så dyr då du kjøpte han).

I ditt tilfelle, om du kun ser for deg eit perspektiv på < 5 år, er nok det beste du kan gjere for å minimere verditapet å kjøpe billig. Trur nok valvolainen treff bra med sine råd.

Elles høyrest det ut som du har teke eit fornuftig val. Fleire studentar burde fått auga opp for elbil (om dei først skal ha bil, såklart) :) .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

kula

Det er Think City som gjelder.
Ulempen er 2 seter og at tur til Trysil uten hurtiglademulighet blir utfordrende.
TH!NK City 2008 zebra 149.000km på 6 år før batteriet takket for seg januar 2015
e-Golf fra februar 2015 23.000 km første året
TMX 75 #255 fra oktober 2016

TB

#7
Trilling har den minste prisen for kjøp, dei mange brukte har framleis 1-2 år garanti igjen. (Import bilar har ofte kortare garanti.)

Har vist seg å vere driftsikre, men klarar fint daglig distanse. Støtte for hurtigladning via CHAdeMO, slik at lengre tur er mulig.

Her er sjekklista for trilling:
- Kan ta deg eit lite stykke (60-70 km vinter / 120 km sommer)
- Lett å lada på ladestasjon i gata og på NMBU
- Plass i bilen (har fire setar, kan legge ned baksetet og det blir plass til mykje..)
- Er ikkje "Fancy merke og slikt"  ;D
- Økonomisk smart val (brukte går for 90 - 100' ?)
- Har ikkje: Duppedittar (ryggesensor og slikt, som sluttar å fungere)
- Er ikkje dyr: Viss bilen er dyr: noko som kan selgast til ein grei penge om nokre år

Skårar ikkje så bra på "Funker bra på motorveg" om du tenker 110 km/t, men den går i 130 km/t...
90 km/t er meir "rett" fart for trilling. Skal du langt er 80 km/t enno betre :-)
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA