Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Effektanlegg til E-Golf

Startet av demov2, torsdag 28. mai 2015, klokken 18:06

« forrige - neste »

demov2

Hei alle mann.

Jeg eier personlig en P85D og er kjempe fornøyd med den, noen småting som er irriterende men TM har sagt seg villig til å fikse dette, som fks susing mellom rute og karroseri ved kjøring og annet småplukk. MEN, i Teslarus og eier av denne doningen bestillte jeg en til etter at jeg hadde fått denne, men på firmaet. Jeg skulle gjerne hatt den som firmabil, hvor de som skulle på kundebesøk eller lignende kunne bruke den. Men situasjonen i firma har endret seg og vi kan desverre ikke hente ut denne bilen. Så mitt spørsmål til godtfolket her er om noen her inne ønsker eller vet om noen som ønsker å ta over denne? Jeg er motstander av spekulering og kjøp av bil for å selge videre med fortjeneste så den som vil ha den får den såklart til kostpris.

Grå metallic
svart interiør (skinn), karbon
svart taktrekk
19" hjul

Enklere å skrive hva den IKKE har enn hva den har:

IKKE 7 seter
IKKE NG seter
IKKE lyspakke (dvs ikke ambient light, den har autamtisk bakluke og lys på dørhåndtak osv).

Dette er ikke en annonse til profittering og jeg skriver dette her bare fordi jeg tenker og tror at det er noen som sitter på gjerde og vurderer å kjøpe. Bilen er på vei til norge og er her i Mai. Prisen er 880. ish. direktebetaling til Tesla.

P85 P29711 - Solgt
Tar bussen fram til 26/02-2015
P85D P66280 - Levering 26 Februar

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA