Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Solcelleanlegg

Startet av Panzer UP, mandag 25. mai 2015, klokken 00:48

« forrige - neste »

Panzer UP

Jeg skal på tur til Lista i morgen og herje litt med venner. Den turen koster noen laken med dieselbilen på ferger og i bompenger så jeg funderte over om eUP'en kunne klart turen. Jeg sitter og ser på hurtigladekartet, men blir litt forvirret av disse hurtigladersortene. Jeg har skjønt at jeg ikke kan bruke CHAdeMO eller hva det nå heter. Jeg tror jeg skal ha Combo eller type2??  :o
Er det noen der ute som har prøvd turen i en eUP eller har en formening om det er mulig??   Med varmen på....?
Folkevogn eOPP

Electrix

Du må se etter Combo (også kalt CCS) for hurtiglading og Type 2 (eller vanlig stikk) for saktelading
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

emil

Rene Type2 selv om de er merket som "semihurtig" gir ikke mye raskere lading enn du får med din egen ladekladd. Kun CCS/Combo gir hurtiglading på en e-Up!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA