Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva f... vil dette koste?

Startet av sonbre1, søndag 24. mai 2015, klokken 18:35

« forrige - neste »

sonbre1

Da  vi dessverre oppdaget noen feil i undersøkelsen har vi sett oss nødt til å foreta noen endringer. Vi fikk uforventet mange respondenter på første undersøkelsen, mye takket være brukerne av elbilforum og håper derfor dere kan ta dere tid til å gjennomføre den oppdaterte versjonen av undersøkelsen også. Vi deler gjerne resultatet med dere når dette foreligger.

Vi gjennomfører denne spørreundersøkelsen i forbindelse med vår avsluttende bacheloroppgave ved Markedshøyskolen i Oslo, vedrørende Tesla Model S, og setter stor pris på om du kan bruke noen minutter på å hjelpe oss.
Undersøkelsen er anonym i henhold til Norsk lov og kan gjennomføres av alle personer over 18 år.

Link til spørreundersøkelse:

https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_ereExDJ8w1vBjdX

På forhånd takk!  :D

Mvh Sondre, Aleksander og William

Carl Anton Stenling

Kanskje på sin plass å informere om at alle kan delta i denne undersøkelsen - ikke bare Tesla-eiere ...
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Espen Hugaas Andersen

Vil bare si at dette er nok den beste student-lagde undersøkelsen jeg har sett. *tommel opp*
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

zapateria

Tror det må være noe feil på siden nå. Alle alternativene klumpes sammen, valgene kan ikke fjernes, og det er ingen mulighet til å sende inn svarskjema når jeg er ferdig.

elektrolux

Etter å ha svart på alle spørsmålene får jeg opp at jeg må svare på alle spørsmålene.. :o
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sonbre1

Takk for hjelpsomme tilbakemeldinger! Som referert til innledningsvis i innlegget har vi oppdaget noen feil i undersøkelsen og så oss nødt til foreta noen endringer. Vi setter stor pris på om dere kunne bidratt ved å svare på den nye oppdaterte versjonen også  :D

Mhv Sondre, Aleksander og William

mandresen

Kjempemessig, da er den nye spørreundersøkelsen også besvart og bra dere har tatt med miljødelen.
Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA