Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bergen - Tromsø

Startet av Futen Selv, lørdag 23. mai 2015, klokken 16:35

« forrige - neste »

Futen Selv

Hei!

Som tittelen sier, så skal jeg hente min Outlander PHEV (Instyle +) i morgen tidlig. Er det noe jeg særlig bør passe på? Jeg har fått med meg at jeg bør sjekke lakken grundig for evt lakkskader. Noe annet?
Innspill mottas med takk :)

Fiffik78

Hvis ettermontert hengerfeste så sjekk hjulbuene bak for små sprekker. Gå også over tectyleringen i overgang mot lakk, kan være ganske slurvete lagt på.
Outlander PHEV 2014

erik e

Det du bør passe på er og KOSE deg med den nye bilen. Ikke hør på alt som kan være galt. Gratulere med ny bil, KOS deg.
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt

Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Futen Selv

@ Fiffik78: Har ikke hengerfeste, så den utgår. Takk for tips ang tectylering. Skal sjekke det i morgen.
@ erik e: Jepp, kose meg skal jeg. Blir nok flere turer enn vanlig denne helgen :) Det jeg mest tenkte på var om det var noen 'vanlige' feil som jeg burde se etter mens jeg var der (hos forhandler). Satser selvsagt på at alt er på stell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA