Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjører splitter ny E-Klasse loaner...odg!

Startet av commiesoft, torsdag 21. mai 2015, klokken 22:27

« forrige - neste »

commiesoft

Venstre vinterdekk foran var helt nedslitt innerst, så jeg bestilte justering av forstilling sammen med rep
av bærekule og service etter eu kontroll.

Stor var overaskelsen når de ikke hadde rørt forstillingen fordi bilen ikke lå inne i systemene deres. Dette
er altså merkevareforhandlern jeg kjøpte bilen av ny i 2011 for 249 laken. Fy f så dårlig.  :-\

Think City 2011 Li, XEL Cruiser lett MC 2010, EVT 4000e scooter 2008, Eco ride Avenue City + Alprace Ecorus 2012  elsykler, gøtt humør :)

commiesoft

Så er det noen som vet hvordan jeg får justert forstillingen på Thinken min når ikke merkeverkstedet kan?

En annen ting, er det mulig å få service på den andre steder enn hos forhandleren?? Er møkk lei Høiden Autosenter.
Think City 2011 Li, XEL Cruiser lett MC 2010, EVT 4000e scooter 2008, Eco ride Avenue City + Alprace Ecorus 2012  elsykler, gøtt humør :)

cra

Sitat fra: commiesoft på torsdag 23. april 2015, klokken 21:56
Så er det noen som vet hvordan jeg får justert forstillingen på Thinken min når ikke merkeverkstedet kan?

Det mekaniske burde da en hvilken som helst "Gundersen mekanikk og tobakk" kunne gjøre?
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

commiesoft

Mulig det, men jeg forklarte dem at forstillingen var så ute av kurs at venstre vinterdekk var helt ødelagt etter en sesong. Når jeg henter bilen sier de at den 'ikke ligger inne i systemet'? Så det problemet var mitt.

Og da snakker vi om folka som solgte meg bilen i 2011, ikke 'Gundersen mekanikk og tobakk' Er det mulig å ta
bilen på et verksted og be dem om å bruke data fra en annen bil som Think har plukket forstillingsdeler fra?

Det kundebehandlern sa, var at de var enige om at om de rørte forstillingen kunne de risiker hva som helst, så
den ville de ikke røre.  Snodig at de ikke kan justere en forstilling når de selger deg bilen, og at de ikke har fått
lastet ned data fra en eller annen som har dem?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA