Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pris ettermontering av parkeringssensor?

Startet av NegativeElectrode, torsdag 21. mai 2015, klokken 09:39

« forrige - neste »

Ferry

Midt inne i teksten har skribenten kostet på seg disse ordene; "B Electric kan ikke hurtiglades." Hvorfor all denne spalteplass kastet bort på uvesentligheter? ;)

Trønderleaf

Jeg tror mercedes har gjort en stor feilvurdering når det kommer til hurtiglading, det er så at de fleste greier seg med saktelading på natten i det daglige, men bilen er jo veldig upraktisk de gangene man vil kjøre litt lengre.
Det tar nok ikke lang tid før de som har kjøpt angrer seg, med mindre den er bil nr.2.

Jeg har prøvekjørt den og liker bilen veldig godt, hvis den hadde hatt hurtiglading så tror jeg det hadde blitt kjøp, men det er helt utenkelig uten.
Leaf tekna 2014 solgt
Model S P85 2014 solgt
Model 3 AWD LR 2019 med EAP

Amoss

Sitat fra: Trønderleaf på fredag 24. april 2015, klokken 10:38
Det tar nok ikke lang tid før de som har kjøpt angrer seg, med mindre den er bil nr.2.

Det er vel nettopp det som er poenget - det er en "nr. 2 bil". Du kan ha din "vanlige" Mercedes, og ha en "kone"-elbil i husholdningen uten å være utro mot din bil-dealer :p  På den måten konkurrerer de ikke med seg selv, og de får solgt deg en bil til...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Griffel

Sitat fra: Ferry på onsdag 22. april 2015, klokken 14:48
Midt inne i teksten har skribenten kostet på seg disse ordene; "B Electric kan ikke hurtiglades." Hvorfor all denne spalteplass kastet bort på uvesentligheter? ;)
Altså hele 1,5% av plassen kunne vært spart.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

turfsurf

Liker spesielt godt dette sitatet om design:

Sitat
Personlig synes jeg utseendet passer bedre som elbil enn med mer konvensjonelle motoriseringer.

Rimelig forutinntatt, elbiler skal ikke se ut som "normale" biler.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA