Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Montering av dashcam.

Startet av Småfly, lørdag 16. mai 2015, klokken 20:12

« forrige - neste »

Småfly

Hei.

Noen andre som har opplevd dette. Lakken begynner og slippe på tre av fire felger nå.
Mest i ytterkant langs dekket, ikke blitt kantkjørt. Også blitt stygge noen andre steder som ser ut som resultat av steinsprut.
Felgene er et år gamle nå og riktignok blitt brukt i vinter. Synes uansett dette er veldig tidlig at de skal begynne å bli stygge. Ble polert opp før vinteren og både bil og felger for veldig god pleie.
Tenkte å høre om andre har noen erfaringer før jeg klager :)

Daeedor

Sannsynligvis pga salt som har ligget på felgene litt for lenge mellom hver vask. Ikke noe å gjøre med i etterkant, dessverre.
Kjøpte billigfelger til vinterdekkene pga at jeg antok at de ville bli dårlige pga salt , og det stemte... Teknafelgene bruker jeg til sommerdekkene , og de er like fine som nye.  :-\

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA