Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjører splitter ny E-Klasse loaner...odg!

Startet av Ohm, torsdag 14. mai 2015, klokken 15:36

« forrige - neste »

raggi

Noen som har fikset på logoene som hadde hatt lyst til å sende disse på mail ? :)

mihkku

Trur jeg har slettet de, men om jeg kommer over de, så laster jeg opp :)

raggi

egolfxxx

Sitat fra: mihkku på fredag 01. mai 2015, klokken 00:25
Trur jeg har slettet de, men om jeg kommer over de, så laster jeg opp :)

De logoene man laster ned fra vw suger big time >:( håper du finner de :D

poskare

Fikk rippet disse transparente radiologoene ut fra en fil til enellerannen mediacenter kanaloversikt. Er nok ikke koplett, men det blir penere enn Møller sin liste iallefall. :)
Last ned fila og rename til .zip

runemart

Her er min samling kanallogoer. 400x240 px størrelse og med transparent bakgrunn.
Selve logografikken er maks 80 % av bildets høyde/bredde, slik at det blir like "marger" på alle.
Hvis noen etterlyser spesifikke kanaler kan jeg kanskje komplettere samlinga etterhvert.

https://www.dropbox.com/sh/0zjn0kfxvky8462/AACd_qQZJn0-oZLwizm94CwHa?dl=0

egolfxxx

Sitat fra: runemart på tirsdag 05. mai 2015, klokken 22:34
Her er min samling kanallogoer. 400x240 px størrelse og med transparent bakgrunn.
Selve logografikken er maks 80 % av bildets høyde/bredde, slik at det blir like "marger" på alle.
Hvis noen etterlyser spesifikke kanaler kan jeg kanskje komplettere samlinga etterhvert.

Kan du fikse: NRKMp3, Radio Adressa 8)

Råde

Sitat fra: runemart på tirsdag 05. mai 2015, klokken 22:34

Veldig bra det der, men mine ble ikke transparente. Fremdeles hvit bakgrunn. Noe jeg gjør feil?
e-Golf | X75D

runemart

runemart

Sitat fra: Råde på torsdag 07. mai 2015, klokken 22:47
Veldig bra det der, men mine ble ikke transparente. Fremdeles hvit bakgrunn. Noe jeg gjør feil?

Bare for å etablere en felles forståelse for begrepet "hvit bakgrunn". Jeg tenker på bakgrunnen i bildet, som forsåvidt ser hvit ut på Dropbox, men som i realiteten er transparent. Men: når du legger inn logoene i bilen blir de sorte feltene for programplasser i radioen til lysegrå "knapper". Det er som det skal være.

Noen vil kanskje mene at det ser stygt ut, og det er jo en ærlig sak, men slik er det altså :)
Det som imidlertid ser ENDA styggere ut er om logoen har en hvit bakgrunn i tillegg, for da får man en hvit flate midt inni en lysegrå gradient.

hottentott33

Jeg har kopiert radiologoer og CCS-poi til navigasjonen inn på et SD-kort. POI'ene finner navigasjonen uten problemer. Men radiologoer finner den ikke. Den finner rett og slett ikke SD-kortet. Jeg prøvde å formatere SD-kortet til både FAT32 og NTFS, uten at det utgjorde noe forskjell. Er det noe åpenbart jeg gjør feil eller har oversett?
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Råde

e-Golf | X75D

valvolainen

Fant ikke bildene mine på en pinne før jeg la filene rett i root katalogen på pinnen.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

hottentott33

Sitat fra: valvolainen på lørdag 16. mai 2015, klokken 12:55
Fant ikke bildene mine på en pinne før jeg la filene rett i root katalogen på pinnen.

Merkelig... Jeg prøvde med en USB-minnepinne, og da fant Discover pro USB'en, og jeg kunne attpåtil browse i mappene på USB'en.
Jeg synes forøvrig også at det er merkelig at navigasjonen fint går med på å laste inn POI fra SD-kort, men når jeg velger radio så finner ikke enheten SD-kortet engang, det er bare markert som grått... (Jeg prøvde også begge portene i hanskerommet) Men samme det, det ordnet seg med USB :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

valvolainen

Sitat fra: hottentott33 på lørdag 16. mai 2015, klokken 16:51
Sitat fra: valvolainen på lørdag 16. mai 2015, klokken 12:55

Merkelig... Jeg prøvde med en USB-minnepinne, og da fant Discover pro USB'en, og jeg kunne attpåtil browse i mappene på USB'en.
Jeg synes forøvrig også at det er merkelig at navigasjonen fint går med på å laste inn POI fra SD-kort, men når jeg velger radio så finner ikke enheten SD-kortet engang, det er bare markert som grått... (Jeg prøvde også begge portene i hanskerommet) Men samme det, det ordnet seg med USB :)

Min usb var også grå når bildene lå i en undermappe.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA