Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: NVE og ny nettleie, høringsfrist 15.ausust

Startet av karbonkråken, mandag 11. mai 2015, klokken 13:10

« forrige - neste »

karbonkråken

Ja, er det noe vits? Har lest om temaet her og ikke vet jeg. Jo mer jeg leser jo mindre ser det ut til at det er noe poeng...
Donorbil har gått 25000 km og er US modell som er importert tilbake. Stått i mange år, tørt i solfylte US håper jeg...
Så hva sier eder?  ;D

elektrolux

Ingen hensikt. Smørenipler montert i.h.h.t bilder her på nettet tilfører fett alle andre plasser enn i lageret som trenger fettet.

Bor heller et hull nederst og i kanten på indre gummimuffe og bruk en fettnål til å sprøyte fett rett inn i lageret. Fettet vil fortrenge vann som fører til rust, og som ødelegger lagerbanen.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

karbonkråken

Takk.  :)

Var vel det jeg trodde. Vil gjøre akkurat det.
Takk for råd elektrolux!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA