Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 2016 modell

Startet av Mippen, søndag 10. mai 2015, klokken 16:35

« forrige - neste »

Mippen

Fikk sommerhjul på bilen i dag. På 21" felgene mine står det Continental Contisport 5, men når jeg bestilte fikk jeg opplyst PS2. Noen som også har fått andre dekk? Er så langt fornøyd med dekkene. Syns de er støysvake i forhold til de dekkene jeg ble forespeilet først.
Fremtiden er elektrisk.

Trond.Strom

contisport5 dekkene som er levert i usa har vel "contisilent" skum i seg. demper dekkstøy en del

Dennis

Er bare P85D (Samt P85+ tidligere) som ble levert med PS2 på 21" samt bredere dekk bak.

Var flere som også fikk levert P85D med 245 Conti dekk foran og bak. Mest sannsynlig pga for lite dekk tilgjengelig.

elbilertilalle

Sitat fra: Cookie Monster på mandag 13. april 2015, klokken 13:18
Er bare P85D (Samt P85+ tidligere) som ble levert med PS2 på 21" samt bredere dekk bak.

Var flere som også fikk levert P85D med 245 Conti dekk foran og bak. Mest sannsynlig pga for lite dekk tilgjengelig.

Jeg fikk 245 både forran og bak. Men lurte på om det var fordi jeg bestilte 19"? Noen som vet samenheng mellom bredere dekk bak vs ikke?
Model S P85DL - levert 31/mars/2015 (solgt)
Model X 100D - levert 29/juni/2017
http://dehnes.com

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

MrGekko

Fikk Conti på min P85D. 245 foran og bak. Kunne få bytte til PS2 hvis jeg ønsker dette.
Som noen nevner her, så leverte de nok med Conti-dekk, fordi de ikke hadde andre alternativer.

SimenT

Jeg fikk PS3 på mine 19". Unaturlig bra grep så langt
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA