Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Leiebil (diesel) etter påkjørsel bakfra. Hvem dekker drivstoff og bom?

Startet av JTveter, onsdag 06. mai 2015, klokken 15:22

« forrige - neste »

JTveter

Lurer på om noen av dere som allerede har fått bil kan si noe om oppfølgingen dere har fått etter leveransen. Hvordan blir dere møtt om det er feil med bilen eller om dere har spørsmål vedrørende bruk av ny el-bil. Hvordan har det fungert ved service etc.

Opplever endel krøll rundt leveranse av bil, og begynner å komme i tvil om forhandlerapparatet til KIA er noe jeg kan leve med over flere år. Er åpen for alle innspill, ikke bare å få bekreftet mine negative erfaringer.

Kjør debatt, jeg må bestemme meg raskt....

KIA Soul Titanium Grey
Mitsubishi Outlander PEHV 2016 Titanium Grey

grorudklovnen

Sitat fra: JTveter på fredag 10. april 2015, klokken 12:51
Kjør debatt, jeg må bestemme meg raskt....
Bilen er bra den, jeg prøvekjørte den og likte den også. Men for meg er forhandlerapparatet enda viktigere. Her gjorde ikke selgeren hos KIA på Lørenskog akkurat noe sjakktrekk når han aldri svarte på et eneste spørsmål i mailadressen han hadde oppgitt på sitt visitkort.

Da ble den en annen forhandler..

Terje

Jeg har mottat min titanium fra BOS Åsane og vil medele at selgeren der Casper er dyktig og behjelpelig med alle hendvendelser bade på tlf. og mail.
Har ikke hatt noen dårlig erfaringer med bilen til nå, og er meget godt fornøyd. :) ;)
Glad eier av Titanum Soul EV

nemiarwen

Jeg har hatt bilen i 5 uker nå, kjøpt hos Årø Bilsenter i Molde. Har god kontakt og oppfølging fra selger. Har meldt inn noen feil som er kjent (temperatur på forhåndsvarme detter tilbake til 15 c og parkeringssensorer fungerer ikke. Får raskt svar på mail og føler meg godt ivaretatt så langt  :)

jim_smyth

Kjøpte på Buskerud Billetter og oppfølging før mottatt bil har vært grei. Forhandler har fått lite info fra Kia Norge og har derfor vært lite info å gi oss som kunde.

Hadde en feil med bilen hvor bilen ikke ladet og fikk god oppfølging. Dette var en dyr feil så bilen hang i limbo om de fikk lov til å bytte delen, men føler meg godt informert når de visste noe selv om de ikke ringte meg opp med en gang det var endringer i saken. Tror ikke de oppdaterte software, men bilen er gjerrigere på strømmen enn de første dagene vi hadde bilen. Det kan ha vært innkjøringsslitasje som har løst dette, men det er en annen diskusjon jeg skal ta i REKKEVIDDETEST.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA