Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Leiebil (diesel) etter påkjørsel bakfra. Hvem dekker drivstoff og bom?

Startet av poskare, onsdag 06. mai 2015, klokken 15:19

« forrige - neste »

elektro

Noen i Oslo området som kan utføre noen tweaks for meg når jeg får bilen, mot betaling? Kan man få problemer med garantien?
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

np

NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

mihkku

Sitat fra: elektro på lørdag 25. april 2015, klokken 23:05
Noen i Oslo området som kan utføre noen tweaks for meg når jeg får bilen, mot betaling? Kan man få problemer med garantien?
Jeg kan gjøre det, spørsmålet er når :)

Lefsegokk

Hvor er det man får tak i denne kabelen?
Hva er lyshorn?
Hva er DRL?

SteinarSun

Sitat fra: Lefsegokk på søndag 26. april 2015, klokken 11:58
Hvor er det man får tak i denne kabelen?
Hva er lyshorn?
Hva er DRL?
Ross-tech.com selger denne, er vel også en eller annen importør i Skandinavia, det kan du finne på Ross-Tech:
http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html

Lyshorn er å blinke med fjernlyset (trekke hendelen tilbake)

DRL = DayLight Running Lights , kjørelys på norsk.
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

EL-John

VW e-Golf 2014 uten VP
-Med Eibach Pro-Kit senkesett
-Audi Proline 18" felger med 225/40-18 GY EfficientGrip Performance på sommerhjul
-VW Astana 16" felger med GY 205/55-16 UltraGrip 2 på vinterhjul.

Land Rover Discovery 3 HSE PP 2007 - Familiens turbil.

hottentott33

Sitat fra: EL-John på søndag 26. april 2015, klokken 19:14

Sånn ser det ut med litt refleksjoner i bildet men man får et viss inntrykk om hvordan det ser ut.

Takker og bukker  :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Tbg

Trodde dette var standar med carbonlook? Jeg har det på min uten å ha kodet opp selv? :S

mihkku

Har det selv uten å ha gjort noe endringer enda :)

poskare

Hvis det er Carbonlook, så var det også standard på min..

EL-John

Sitat fra: Tbg på søndag 26. april 2015, klokken 23:08
Trodde dette var standar med carbonlook? Jeg har det på min uten å ha kodet opp selv? :S
Min var levert med svart display. Muligens fordi den er bruktimportert fra Tyskland, eller fordi det er litt hipp som happ hos VW av og til
VW e-Golf 2014 uten VP
-Med Eibach Pro-Kit senkesett
-Audi Proline 18" felger med 225/40-18 GY EfficientGrip Performance på sommerhjul
-VW Astana 16" felger med GY 205/55-16 UltraGrip 2 på vinterhjul.

Land Rover Discovery 3 HSE PP 2007 - Familiens turbil.

bno

Sitat fra: EL-John på mandag 27. april 2015, klokken 13:57
Sitat fra: Tbg på søndag 26. april 2015, klokken 23:08
Min var levert med svart display. Muligens fordi den er bruktimportert fra Tyskland, eller fordi det er litt hipp som happ hos VW av og til
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

poskare

Sitat fra: elektro på lørdag 25. april 2015, klokken 23:05

Om du kan møte meg i Drammen, hvor jeg jobber, kan jeg hjelpe deg.
Ja, tror ikke hverken Møller eller VW setter pris på fikling... Så hvis de beviser at feilen er programmeringens feil, så er nok garanti borte...

PM meg om du vil avtale en dag..

-Aleks

Drev å kodet litt idag på E-golfen og fikset all mighty parklys sammen med DRL :D
Men for å få dette på kvelden må bryter stå i "0" =( Noen som har klart å få DRL til å lyse med parklysa når man vrir om bryter i den posisjon? Er jo dritt å kjøre uten instrument belysning kveldstid...

Noen som har klart å fjerne VIM (video in motion) ? er så irriterende at skjermen blir svart når man rygger litt fort...
prøvde å se etter dette uten hell =(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA