Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hybrid fremtiden?

Startet av ksandal, tirsdag 05. mai 2015, klokken 14:23

« forrige - neste »

Quintilian

Jeg ga bort mine stoffmatter til en på forumet her som kunne tenke seg et ekstra på, og kjøpte sporenstreks gummimatter til min egen. Tesla sine er relativt dyre, men du verden så praktiske og gode.... Thumbs up for gummimatter her i hvertfall :-)

AndreS

jeg syns tesla sine er helt ok, men på passasjersiden foran burde den absolutt gå lengre opp på torpedoveggen...
I3 i bestilling

Lynet

Sitat fra: AndreS på torsdag 09. april 2015, klokken 20:01
jeg syns tesla sine er helt ok, men på passasjersiden foran burde den absolutt gå lengre opp på torpedoveggen...

+1

Går kanskje an å lime på en flik her?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

ksandal

Mye gode innspill her... hehe.. og må jo innrømme at jeg vurderer og ligge inn tekstilmattene igjen... for og slippe plastfølelsen.. hmm... men jeg vet jo at bilen skal selges når x kommer... så da er det jo ok og vite at tekstilmatter er premium og nye også :-)

Syns forresten at gummimattene er helt ok... og jeg har grus og dritt utenfor der jeg parkerer.. så det kommer både jord og grus inn i bilen..... får se når nye huset er ferdig og hellelagt innkjørsel.. om ikke tekstil må inn igjen :-)
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA