Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: [ENDELIG-LØST] Bilen er helt død ... utladet 12V?

Startet av Trondemannen, lørdag 02. mai 2015, klokken 10:20

« forrige - neste »

Trondemannen

Jeg har nettopp kjøpt en E-Golf bruktimportert. Følgelig er den ikke registrert på Car net innen de foreskrevne 90 dager for å få 1 år gratis. Regnet da troskyldig nok med at det var en kurant sak å registrere den og betale det det koster for å aktivere dette. Det er da ikke mulig. KM blir godkjent og systemet finner bilen, men når man klikker videre skal man bli guidet til betalingsløsningen. Istedet blir man sendt tilbake til siden for registrering av VIN og KM...
Ifl Møller er betalingsløsningen ikke oppe å går, tidspunkt for dette kan heller ikke estimeres....
Dette virker jo helt meningsløst, vi vet da ikke om det tar 1 uke, 1 måned,  6mnd til dette skal fungere.   
Er det noen her inne som har samme problem og har mer informasjon?

Mvh Trond Soltvedt, passelig irritert E-Golf eier

bno

Se mitt innlegg på E-Up forumet.
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,20089.0.html

Får min bil opp i denne uka fra Tyskland om et par dager og har gjort samme erfaring, men se link. Jeg har insistert på at VW gir en gratis løsning uavhengig av 90 dagers fristen og det jobbes det med nå via Tyskland.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Trondemannen

Takk for info. Jeg håper dette løser seg fort... :-)

bno

Jeg har importert denne selv og har ga beskjed idag til selger at dette er en del av standard utstyret. Det er produsenten VW som var forrige eier av denne bilen. Jeg tror at du må gå på selger i Tyskland får å få til en løsning som er "kjapp". Hvor kjapp Møller er kan man vel tenke seg ift. Tyskimporten. (...)
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Trondemannen

Heisan.jeg har kjøpt av en forhandler. Forhandler jobber nå mot sin kontakt i tyskland for å se hvordan dette kan løses.
krysser fingrene for at de finner ut av det...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA