Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bekreftet at Teslaeiere ikke er idioter!

Startet av MLe, torsdag 30. april 2015, klokken 16:24

« forrige - neste »

MLe

Bestilte / kjøpte selv eGolf for et års tid siden. Andre i familien står nå for tur :-)

Fikk den gang knappe 15´ rabatt totalt sett hos min forhandler - på hele "pakken". Var flere tråder på forum den gang da om ulike tilbud hos forhandlere rundt om i landet. Finner ingen av nyere dato nå.  :-\

Noen som har bestilt eGolf nylig som har fått rabatter / tilbud verdt å prate om?
....eller må man bare prute litt av gammel vane...?  ;)

emil

Når bilen allerede selger så godt som den gjør trenger ikke VW lokke med rabatter, men de fleste kan vel få 10-20.000 litt avhengig av selger og hvor god kunde man eventuellt tidligere har vært.

phingoc

Jeg fikk ca 25k av når jeg bestilte bil i okt/nov ifjord. Fult utstyrt. Rubbel og bit.
Aldri satt imn fot innenfor den forhandleren før, så ingen "frequent customer" rabatt eller lignende, kun vanlig forhandling. :)
2015 Tesla Model S 85d
+ 2013 Mercedes C63 AMG (Brabus har herjet med den, 600 ish hester)
----------------------
= over 1000hk i garasjen! :D

emil

Sitat fra: phingoc på søndag 05. april 2015, klokken 18:28
Jeg fikk ca 25k av når jeg bestilte bil i okt/nov ifjord. Fult utstyrt. Rubbel og bit.
Aldri satt imn fot innenfor den forhandleren før, så ingen "frequent customer" rabatt eller lignende, kun vanlig forhandling. :)

Fullt utstyrt ja, da har de litt mer å gå på i rabatter enn for en helt basic utgave.

Det vil nok være enklere å forhandle inn ekstrautstyr til en rimelig penge enn rene rabatter på standard bil.

sap_2000

Fikk ca 7% på bilen og utstyret ved bestilling i aug i fjor etter å ha gått noen runder.

Holder rabatten på vintergummi og orig 18" hjul utenom da disse har ville listepriser og "alle" får kjemperabatter som drar opp den totale rabattprosenten og gjør den missvisende for selve bilen.
Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

hottentott33

Jeg fikk 11K kr i rabatt i januar, men følte ikke at jeg gjorde årets kupp med den rabatten. Det var en fullt utstyrt bil. Jeg hadde nok fått mer i rabatt hadde jeg hatt litt mer is i magen, men jeg var nok litt for ivrig til å bestille da det tross alt er litt leveringstid på bilen.
Så i mine øyne bør en nok klare å få minst 10K kr i rabatt, hvis ikke er det bare å nevne at en må først se på B-klasse, Leaf, Zoe, Soul etc da du ikke følte at du fikk noe god pris på en VW, for det faktisk er mange bra elbiler på markedet for tiden. I det fleste tilfeller vil du klare å komme opp på ca 10K kr da, i allefall hvis du i tillegg har valgt noe utstyr.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA