Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dommedag for elbiler?

Startet av mecanica vergara, onsdag 29. april 2015, klokken 09:57

« forrige - neste »

P85D+

Det virker som "BensinV8" notorisk er inne på "alle" emner for å ødelegge?
Kan være at han kun er ett "barn/ungdom" som gjør dette som tidsforbruk?

Selv om slike fora som dette skal være åpne og mottakelige for diskusjoner så mener jeg at de som IKKE greier å holde seg innen for vanlige normer mht å forholde seg til trådtittel bør nektes adgang.
Tenker da spesielt på de som notorisk praktiserer dette.

P85D og 85D

Car-El

Æ får virkelig vondt i kreften (les: hjernecella) min av å lese disse meldingene fra "OT-gjengen".

En tråd, bare en tråd! Æ ber! Kan dere klare å holde EN tråd innenfor?
(P.S. Æ e vel også med i "OT-gjengen", så æ e ikke såååå mye bedre.)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Car-El

Måtte se denne videoen. Og må si meg enig med meg selv. En rå tøff motorlyd får noe til å reise seg på kroppen. Og etter ei stund, når man har fått sin tilfredsstillelse, så kan man bare sette seg i en stille bil og glide "lydløst" igjennom landskapet. Uten dette evige spetakkelet fra en rå motor.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

BMW850

Sitat fra: P85D+ på søndag 05. april 2015, klokken 14:25
Det virker som "BensinV8" notorisk er inne på "alle" emner for å ødelegge?
Kan være at han kun er ett "barn/ungdom" som gjør dette som tidsforbruk?

Har tenkt samme tanken. Derfor har jeg ikke giddet å fortsette diskusjonen med vedkommende. Virker som han bevisst er inne for å krangle og bør heller holde seg til diverse kommentarfelt på nettet istedenfor der han hører hjemme.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA