Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Golf GTE

Startet av Preppen, tirsdag 28. april 2015, klokken 15:11

« forrige - neste »

Flehan

Jeg har nå min andre E-golf, på den første slet jeg med at seter lett fikk flekker. Impregnerte setene i den andre første dagen med

http://bilnerden.no/gtechniq-i1-smart-fabric-1391

Et fantastisk produkt! Lett og bruke ingen lukt i bilen etter at det har tørket, man ser ingen forskjell i farge, og best av alt ingen flekker
Perlemor hvit e-golf levert 05.02.2016
hvit 2016 octavia 1,8t 4wd

jkirkebo

Sitat fra: Askøy på fredag 25. mars 2016, klokken 22:52
Sitat fra: jkirkebo på fredag 25. mars 2016, klokken 18:49
Sitat fra: Askøy på fredag 25. mars 2016, klokken 17:32
Stoffsetene i e-Golf er beryktet. I e-Golf velger man ikke skinn fordi man absolutt ønsker det, man velger skinn for å unngå stoffsetene.

Beryktet hvordan da? Jeg har da sittet i en del VWer med stoffseter og ikke reagert negativt på de (ok, de i vår gamle Touran var litt smale over ryggen), er det spesielt dårlige seter i eGolf i forhold til resten av modellporteføljen?
Hele denne tråden handler om disse stoffsetene i e-Golf. De blir veldig lett stygge/flekkete og de er veldig vanskelige å få fine igjen.
Det er et stort problem for dem som har kjøpt med stoffseter.

Hmm, har VW valgt et "merkelig" stoff da? Vi har lysegrå stoffseter i Leafen og de er like pene etter 4,5 år. Har ikke gjort noe som helst annet enn å støvsuge de...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

e-curious

Ja -VW har valgt et merkelig stoff...  blir flekker bare det er vann i nærheten...Det overrasker meg at Møller ikke opplyser om at stoffsetene bør impregneres, og ikke minst at VW har valgt et slikt stoff.

Jeg kjøpte bilen min med LifeShine impregnering nettopp av den grunn, siden jeg foretrakk stoffsetene.  Har ikke vært plaget med flekker i det hele tatt, med bruk i regnfullt Vestlandsvær. 
Siden det var med i bestillingen på bilen ble det dessuten momsfritt.

trondhla

Slenger enda et innlegg til fordel for tørrisblåsing. For tøy er denne den beste metoden for å gjøre rent i en fei


Sjekk forskjellen!!

zairup

Sitat fra: trondhla på torsdag 07. april 2016, klokken 18:22
Slenger enda et innlegg til fordel for tørrisblåsing. For tøy er denne den beste metoden for å gjøre rent i en fei


Sjekk forskjellen!!


Hvor kan man få tak i det? :o Så ut til å fungere bedre enn man kan tro!

trondhla

I Oslo finns "Blast-it" (et firma) som kan gjøre dette.
Sjekk linken her for landet ellers:
http://www.bing.com/search?q=Rengj%c3%b8ring+Med+T%c3%b8rris&FORM=R5FD2

Tror det er mulig å gjøre jobben selv også ved å leie utstyret ala tepperenser.

1000kwh


zairup

Hmm kanskje skal prøves. Har egentlig ikke skitne seter men er bare vann flekker så kanskje kan løses på en annen måte?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kent

Er det kun vannflekker, så er det bare å tørke over hele setet med kun rent vann.
Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

anskart

#54
Sitat fra: Flehan på fredag 25. mars 2016, klokken 23:42
Jeg har nå min andre E-golf, på den første slet jeg med at seter lett fikk flekker. Impregnerte setene i den andre første dagen med

http://bilnerden.no/gtechniq-i1-smart-fabric-1391

Et fantastisk produkt! Lett og bruke ingen lukt i bilen etter at det har tørket, man ser ingen forskjell i farge, og best av alt ingen flekker

einarhelge

Sitat fra: anskart på mandag 25. april 2016, klokken 12:21
Sitat fra: Flehan på fredag 25. mars 2016, klokken 23:42
Jeg har nå min andre E-golf, på den første slet jeg med at seter lett fikk flekker. Impregnerte setene i den andre første dagen med

http://bilnerden.no/gtechniq-i1-smart-fabric-1391

Et fantastisk produkt! Lett og bruke ingen lukt i bilen etter at det har tørket, man ser ingen forskjell i farge, og best av alt ingen flekker
VW E-UP 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA