Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: "The fuel of the future"

Startet av piddien, tirsdag 28. april 2015, klokken 09:41

« forrige - neste »

Johnny

Sitat fra: piddien på fredag 03. april 2015, klokken 16:15
Takker for overveldende respons på mitt innlegg. Konklusjon er at jeg kjøper en overgang Schuko/CEE-kontakt og ser hvordan dette fungerer. Da kan jeg benytte den medfølgende kabel som også inneholder en "klump" som er nødvendig for å benytte app som gjør at jeg kan varme opp bilen en halvtime før bruk etc. Kurs jeg benytter i dag er en 10A kurs som også går til varmekabel på et bad etc. Men bilen blir ladet  likevel. Så jeg kunne kanskje spart meg å legge opp en ny 16 A kurs?

Jeg har plassert den medfølgende kabelen sammen med jekken og de andre hjelpemidlene man håper man ikke får bruk for, bak i bilen. I fremtiden vil du og jeg bruke den andre kabelen vi fikk med bilen når vi lader andre steder enn hjemme.

Hjemme har jeg anskaffet meg en "fast" stasjon som du sikkert fikk tilbud fra Møller om å kjøpe. Det bør du også gjøre på den nye kursen din, men det er mulig å få det til litt rimeligere en akkurat det alternativet.
TMS og eGolf.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA