Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Soneparkering

Startet av Olemann, søndag 26. april 2015, klokken 23:40

« forrige - neste »

Ellemelle

Sitat fra: t0ffluss på fredag 31. juli 2015, klokken 15:28
digress: punkt 4 er nok noe folk er skeptiske til.. men en mer tydelig indikering om bilen er ferdig ladet eller ei ville gitt et "press" på de som lar bare bilen stå tilkoblet lenge uten å flytte eller komme seg videre.


Dette kan løses ved montere på en ekstra kabel som ikke aktiveres før ladingen på hovedkabelen er fullført. Denne ekstrakabelen kan også være ekstra lang for å rekke til.

t0ffluss

Sitat fra: Sven-E på fredag 31. juli 2015, klokken 23:19
Å vise "tid igjen" blir vanskelig når jeg lader.
I bilen er det alltid stilt til å lade til 90%.
Men jeg avslutter som regel lading når jeg er ferdig med å spise, eller så fort jeg har nok strøm til neste destinasjon, selv om det f.eks. er når jeg har ladet 60%.
Har jeg det jeg trenger, så har jeg nok.

Ser den,

Måtte nok vært integrert med data om ruta som er lagt inn i navi i så fall..
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA