Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nesten alle mener hydrogen er fremtiden

Startet av Piloten, søndag 26. april 2015, klokken 17:32

« forrige - neste »

Piloten

God påske alle sammen!
Har en Kia Soul på prøve i påsken, og skal i dag kjøre noen til Torp lufthavn Sandefjord.
Spørsmål: Er det mulig å få hurtigladet bilen på Vestfold Auto uten noen form for brikke el lignende.
Ser ut som denne ladestasjonen kan brukes med Visa.
Jeg skal kjøre fra Eidsberg i østfold, så jeg trenger å lade i vestfold.
Det er ikke mange hurtiglademuligheter i vestfold.......
Phev 2016
Toyota Corolla 1996, (Skal snart på dynga ;) ) (Solgt)
Corvette 1979, Står i garasjen med fabrikkny motor (Tuned Port Injection) Corvetten er nå startet. går som en drøm.....  :)
Think City Gul 2001, (Solgt, men savnet)
Ford F1 1951, (Solgt)
Osv....Osv....

emil

Betaling med kort, ingen avtaler, men den er litt sær på kortene så ha med en god bunke betalingskort. Rene kredittkort pleier å fungere.

Den vil også virke avskrudd frem til betaling er godkjent og gjennomført. Først da starter selve skjermen opp og du kan så starte ladingen.

Kjør gjerne innom Kiwi Moveien i Sandefjord hvis du har muligheten og se om den laderen er oppe og går.

Panduck

Sitat fra: emil på torsdag 02. april 2015, klokken 09:33
Kjør gjerne innom Kiwi Moveien i Sandefjord hvis du har muligheten og se om den laderen er oppe og går.

Jeg prøver den på veien hjem fra Kristiansand, på Lørdag :)

Piloten

Da har jeg vært på Vestfold Auto Hurtigladestasjon i dag. Den virket på første forsøk!
Jeg var også innom Gravdahls Auto Hurtiglader som står avmerket på den andre siden av semslinna, like ved. Den var ikke der lenger! Bare et lite glasskur hvor ledningen stakk opp av bakken.
Den stod avmerket på Plugshare sitt kart.
Vestfold Auto sin lader var ikke merket av hos plugshare, så jeg la den inn der i dag!
Kjørte 197 km med Kia Soul'n i dag. Startet fulladet, og ladet i 15 minutter på vestfold Auto. Kom hjem med 9km reststrøm. dette var inkludert 15 minutter motorveikjøring i 115 km/t, og mye kjøring i 80 km/t. Fin bil!
Ha en fortsatt god påske!
Phev 2016
Toyota Corolla 1996, (Skal snart på dynga ;) ) (Solgt)
Corvette 1979, Står i garasjen med fabrikkny motor (Tuned Port Injection) Corvetten er nå startet. går som en drøm.....  :)
Think City Gul 2001, (Solgt, men savnet)
Ford F1 1951, (Solgt)
Osv....Osv....

emil

Vestfold Auto/Gravdahl auto er samme sak nå, og sent sommer i fjor eller tidlig høst ble laderen flyttet til stedet den står nå fra Gravdahs gamle butikk.

Ville tro at alle ladekart hadde blitt oppdatert siden det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA