Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøpt E-golf i Oslo; kjøre 50mil til Molde

Startet av Zacken, torsdag 23. april 2015, klokken 20:22

« forrige - neste »

Tompro

Koblet Garmin til PC'n. Men Garmin Fresh er en sann plage for meg. Alle operasjoner som medfører kommunikasjon tar evigheter med en melding om "Vent litt, henter informasjon". Slik står den i rundt 5 min hver gang, til det timer ut antar jeg.

Jeg har sjekket at brannmuren er åpen for programmet.

Er det andre som er plaget av dette? Jeg kjører Windows 8.1 Pro.

Skulle gjerne fått oppdatert firmware på Garmin, den kobler dårlig til iPhonene våre

Fush

Sitat fra: hottentott33 på onsdag 01. april 2015, klokken 23:12
Er det noen som har lastet ned og installert denne firmwaren og testet om bluetoothen ble bedre?

Ja og ja! Endelig!
Hvit Volkswagen E-Up! siden 7. november 2014 [Solgt mai 2019]
Hvit Tesla Model S 85D siden 18. mai 2015 [Solgt mai 2019]
Hvit Tesla Model 3 LR AWD siden 6. juni 2019

Zacken

Sitat fra: olegregert på lørdag 11. april 2015, klokken 10:58
SMS fungerer fint i min bil.
Har du iPhone? Ifølge bruksanvisningen fungerer ikke SMS med iPhone.

Sigurd

Sitat fra: Zacken på tirsdag 14. april 2015, klokken 21:29
Har du iPhone? Ifølge bruksanvisningen fungerer ikke SMS med iPhone.
Det er jo en kjent sak fra iPhone 1 ;)
Oslo
VW e-UP! Tungsten Silver siden 3. desember 2013.
Think 2002 modell, mai 2012-januar2014.

Iluvmyup

Har problem med at lyden forandrer fart hele tiden og blir falsk, når jeg spiller opp med bluetooth fra samsung. Etter oppgradering er problemet detsamme (kanskje enda verre) og dessuten så er det ofte at jeg ikke engang får opp andre enheter enn CD og AUX slik at mobilen ikke kan brukes i det hele tatt.

Bad upgrade...

Men har ikke testet å resette garmin enheten...

Panzer UP

Jeg fikk som nevt før problemer etter oppdatering. Når jeg resatte til fabrikkinstillinger fungerte det fint igjen.
Folkevogn eOPP

Iluvmyup

Sitat fra: Panzer UP på tirsdag 21. april 2015, klokken 14:14
Jeg fikk som nevt før problemer etter oppdatering. Når jeg resatte til fabrikkinstillinger fungerte det fint igjen.

Ja, det testet jeg etterpå (resetten) og vips så fungerer alt perfekt. Vet egentlig ikke om det er pga resetten eller firmware upgraden. Men uansett så kan jeg ringe, sms'e og høre musikk uten forstyrrelser, lyden er faktiskt helt konstant og høres ut som om det var CD. Veldig bra VW :) !

Og takk for tipset om Resetten :)

Panzer UP

Jau, no skal de høyra.

Fikk problemer med streamingen igjen. Ved en tilfeldighet slo jeg av "koble til på nytt" funksjonen i telefonmenyen på GPS'enheten. Nå må jeg manuelt inn og koble til telefonen hver gang jeg skal kjøre, men den streamer helt fint fra alt fra youtube til spotify. Når jeg prøvde å slå denne funksjonen på igjen begynte problemene igjen. Så nå er den altså av permanent. Men det virker fint og sømløst. Noe irriterende å måtte koble til manuelt hele tiden, men det er et ilandsproblem jeg kan leve med for sømløs streaming.
Folkevogn eOPP

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA