Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Effekt forbruk for å få 1l drivstoff?

Startet av Dag A., onsdag 22. april 2015, klokken 13:37

« forrige - neste »

ksandal

er det noe en kan gjøre for og laste ned ny software? eller bare venter en til bilen min får den selv?
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

Dag A.

Sitat fra: ksandal på tirsdag 31. mars 2015, klokken 10:00
er det noe en kan gjøre for og laste ned ny software? eller bare venter en til bilen min får den selv?

Den kommer når den kommer :)
Jeg fikk min i natt
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

ksandal

Sitat fra: Dag A. på tirsdag 31. mars 2015, klokken 10:02
Sitat fra: ksandal på tirsdag 31. mars 2015, klokken 10:00

Den kommer når den kommer :)
Jeg fikk min i natt
OK takk... har et kanskje dumt spm til : Må bilen være koblet til wifi? eller kommer oppdatering via 3G?
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

Thor2014

nortrahof

Det var betryggende at bilen bremser opp ved feil på ACC!

Da bilen har radaren plassert nærmest i en "trakt" under nosecone, vil det under visse kjøreforhold lett kunne danne seg vann der. Vann er en meget effektiv "bremse" for radarstråler - og det skal ikke rare vannsjiktet til før man mister ekko fra bilen foran. Denne radaren har jo temmelig liten effekt.
Faktisk kan oppbremsingen frigjøre vann/snø som ligger på "arrayet"?
Jeg tror at om bilen ikke hadde bremset opp men kun gitt alarm, så hadde det vært fort gjort å overse denne?

VW E-UP nov. 2013 -> april 2017
TMS S85D mars 2015
VW E-Golf mai 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA