Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Effekt forbruk for å få 1l drivstoff?

Startet av lillebille, onsdag 22. april 2015, klokken 12:56

« forrige - neste »

lillebille

Da jeg kom hjem i går, ville ikke bilen lade. Setter i laderen, men den lyser gult i noen sekunder, for så å gå over til rødt. Den låser seg ikke fast i bilen, og hører heller ikke den lyden som kommer når den låser/prøver å låse.

Har nå prøvd flere ganger siste døgnet, også å kjøre en tur, for å se om det fungerer når jeg kommer tilbake.

Har slått opp i instruksjonsboka: eneste som står er at laderen ikke låser seg (som jeg jo allerede har merket). Står ingen løsningsforslag.

Har noen vært borte i dette? Bilen er vel ca 7 mnd nå, har ikke hatt tilsvarende problemer tidligere. Jeg må vel ringe Møller i morgen tidlig..
E-Up!

lillebille

Klargjøring: lyset på bilen som lyser rødt, ikke på laderen
E-Up!

Terjer

Har du forsøkt å låse med knappen på innsiden av førerdøren?
VW e-up! - Aurskog-Høland

lillebille

Sitat fra: Terjer på søndag 29. mars 2015, klokken 22:03
Har du forsøkt å låse med knappen på innsiden av førerdøren?

Forsøkte dette tipset i går kveld uten resultat.

Nå til morgenen i dag lader plutselig bilen igjen på vanlig måte.. Merkelig!
Må nok levere inn bilen for sjekk, ikke moro om samme feilen oppstår igjen på et annet sted enn hjemme
E-Up!

Terjer

Jeg hadde dette røde lyset på bilen én gang, på jobben. Da var det å låse opp, låse igjen x antall ganger, samt plugge inn, plugge ut i begge ender, også det x antall ganger. Plutselig var den i orden igjen av seg selv. Jeg har kjørt over 36.000 km og opplevd dette kun en gang.
VW e-up! - Aurskog-Høland

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA