Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Syntetisk lyd - framtidens forurensning

Startet av LMOR, tirsdag 21. april 2015, klokken 09:36

« forrige - neste »

LMOR

Men du har jo en helt ny bil? Du har sikkert siste versjon allerede?
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Holand

Joda, bilen er helt ny, så det bør jo være siste skrik av software. Men jeg mener å ha lest att siste utgave var 005xxx, og ikke 003xxx, som det er i min bil. Skulle gjerne ha oppgradert media software, da den er helt ræva på Spotify støtte til Android.

MrManaMode

#287
Sitat fra: Holand på fredag 30. desember 2016, klokken 19:36
Jeg får feilmelding når jeg prøver å oppdatere software via usb.
Gjør som LMOR sier i beskrivelse fra i morgen, legger inn VIN nr og blir videresendt til software som jeg laster ned på fat-formatert usb minne

Jeg har akkurat samme problemet! Filen jeg laster ned aksepteres ikke av bilen. Legger ved skjermbilde av SW versjon rapport fra dashbordet.


EDIT: Hentet forresten ut følgende fra profile menyen i bilen:

<header>
  <date>2017-01-02T09:15:41</date>
  <version>1</version>
  <username>(------)</username>
  <vin>V882673</vin>
  <i-step>I001-16-07-503</i-step>
</header>

Bowers

Sitat fra: Holand på fredag 30. desember 2016, klokken 23:26
Joda, bilen er helt ny, så det bør jo være siste skrik av software. Men jeg mener å ha lest att siste utgave var 005xxx, og ikke 003xxx, som det er i min bil. Skulle gjerne ha oppgradert media software, da den er helt ræva på Spotify støtte til Android.

Den er komplett ubrukelig med Spotify på iPhone også etter min erfaring.
Har noen fått til å veksle sang med rattkontrollene på Spotify på noen som helst måte ennå?

(Henter en ny i3 denne uka så skal teste på software versjonen den kommer med også, men har vel ingen store forventninger)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA