Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Rekuperasjon / B-mode

Startet av HEL, fredag 17. april 2015, klokken 11:50

« forrige - neste »

Fanafjord

Åpne hanskerommet.
Hengsle ut hele hanskerom og ta den bort.
Da ser du filterert bak. Åpne og ta ut. Sett inn ny filter.
Sett tilbake hanskerommet.

Ca 2 min.

Mr.Zero

Du finner en tråd om dette her på forumet. Bilder og alt! Let!  :)
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

TB

Sitat fra: Mr.Zero på mandag 08. februar 2016, klokken 16:34
Og når ein først har gjort det finn ein ut det tar lenger tid å leite etter manual enn å skifte :-)

(Ironisk nok: Bytte av hovedlyspære er ein heilt annan sak...)
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

Mr.Zero

Sitat fra: TB på mandag 08. februar 2016, klokken 18:18
Sitat fra: Mr.Zero på mandag 08. februar 2016, klokken 16:34
Og når ein først har gjort det finn ein ut det tar lenger tid å leite etter manual enn å skifte :-)

(Ironisk nok: Bytte av hovedlyspære er ein heilt annan sak...)

Hehe...! ;D
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

PionerThink

Jeg brukte bilder fra forumet når jeg skulle skifte kupèfilteret sist, og det tar faktisk bare 2 min som det sies her ;D
Så forøvrig at de hadde dette filteret inne på Skruvat.no også: https://www.skruvat.no/Stovfilter-P513514.aspx

Legger man på frakt så er man vel oppi samme pris som på Mekonomen kanskje? Hvis du i tillegg får storkunde-rabatt på Mekonomen så er vel det billigst vil jeg tro?

P.S. Var på Biltema i går og kikket raskt innom kupèfilter-avdelingen. Var en haug med filtere der og det skulle ikke forundre meg om noen skulle være ganske like de som står i trillingene? Skal ta en grundigere sjekk neste gang og ta med målene på originalfilteret ;)
Grå BMW i3 I01 2014-modell i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012-modell, gått 53 500 km, solgt
Grå Think 2001-modell, USA-utgave, solgt.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA