Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Firmware 6.2

Startet av Øyvind.h, fredag 17. april 2015, klokken 08:47

« forrige - neste »

Øyvind.h

...
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

elektrolux

Høres ut som et godt tilbud du har der.

Samtidig er det utrolig hva vi Elbilpionerer må godta av avtaler.

Her må vi altså betale minst 6x kraftprisen på forskudd, og på toppen av det hele miste innbetalt beløp grunnet for elding etter relativt kort tid.

Til sammenligning kan fossilbillister betale konkurranse pressede priser på kraften til sine biler uten noen som helst forberedelser, og med vanlig kort eller kontanter.

Skulle vært forbudt med slik forskjellsbehandling. >:( >:( >:( >:(

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

jkirkebo

Sitat fra: elektrolux på mandag 30. mars 2015, klokken 22:55
Høres ut som et godt tilbud du har der.

Samtidig er det utrolig hva vi Elbilpionerer må godta av avtaler.

Her må vi altså betale minst 6x kraftprisen på forskudd, og på toppen av det hele miste innbetalt beløp grunnet for elding etter relativt kort tid.

Øh, du vet at strømmen i Danmark koster godt over 2 kroner pr. kWh? Så vi snakker nok heller 2.5 til 3 ganger kraftprisen her.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Øyvind.h

Sitat fra: elektrolux på mandag 30. mars 2015, klokken 22:55
Høres ut som et godt tilbud du har der.

Samtidig er det utrolig hva vi Elbilpionerer må godta av avtaler.

Her må vi altså betale minst 6x kraftprisen på forskudd, og på toppen av det hele miste innbetalt beløp grunnet for elding etter relativt kort tid.

Til sammenligning kan fossilbillister betale konkurranse pressede priser på kraften til sine biler uten noen som helst forberedelser, og med vanlig kort eller kontanter.

Skulle vært forbudt med slik forskjellsbehandling. >:( >:( >:( >:(
På hytta vi leide betalte vi 2,50DKK per kWh, så røft regnet 2,5x kraftprisen.

Men jeg betalte med glede jeg. Fikk reservert parkeringsplass med 22kW uttak midt i København sentrum. Sparer så mye på drivstoff gjennom året at jeg gir blanke i om det koster 3 eller 5 kr per kWh når jeg unntaksvis må lade andre steder enn hjemme og på Teslas SC. Det viktigste for meg er at tilbyderne vokser og tjener penger. Ser de ikke muligheten til å tjene penger gidder de heller ikke vokse.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Froro

Hei
Skal til Danmark frå Oslo - Frederikshavn på onsdag og hadde nok ikkje førebudd meg på at det var så komplisert. Har du framleis det kortet, og kunne eg eventuelt hente på onsdag cirka i 18-tida?
mvh
Frode Rolandsgard

gaja

Har du solgt kortet, eller er det fremdeles til salgs?
Reiseskildringer fra sommerferier med to unger i blå elbil. 2014: leaf rundt hele Sør-Norge. 2015: bobilen eNV200 på Island og Færøyene. travelelectric.blogspot.com (engelsk)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA