Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: p+ understell vs 85d-understell

Startet av Haugstua, onsdag 15. april 2015, klokken 12:02

« forrige - neste »

Haugstua

Hentet ut min P85D i dag,men DAB radio funker ikke. Har prøvd å resette..
Tips?

B_Tesla

--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Haugstua

Har prøvd alle overnevnte frekvenser...

jay

Jeg opplevde at min søkte uten å finne kanaler da jeg fikk den levert i fjor sommer. DS var innom for å se på det i forbindelse med noe annet, men uten hell, så jeg måtte inn med den igjen. Etter ca. 20 minutter på verkstedet var det fikset. Fikk ingen forklaring, men jeg antar at det var en enkel feil som at antennen ikke var tilkoblet eller lignende.

Celter

Jeg er mye i Bohuslän i Sverige og lurer på om det er mulig å få inn norske radiokanaler på DAB der? Får inn noe dårlig FM i Teslaen.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

fredag

Sitat fra: Celter på tirsdag 31. mars 2015, klokken 14:05
Jeg er mye i Bohuslän i Sverige og lurer på om det er mulig å få inn norske radiokanaler på DAB der? Får inn noe dårlig FM i Teslaen.

Idag fikk jeg inn norsk DAB-blokk 12C fra ca Rabbalshede på E6, og 12D fra ca Skee. YMMV.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

mj

Sitat fra: Celter på tirsdag 31. mars 2015, klokken 14:05

Du finner mange av de norske på nettradioen og. Da er de tilgjengelig uansett hvor du er. Og jeg synes det fungerer bedre en både DAB og FM tilsammen. ( få dropouts og ingen skurring )
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA