Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Noen som har/skal skifte dekk selv?

Startet av KrW, fredag 10. april 2015, klokken 22:01

« forrige - neste »

Lokführer

Det er jo litt spesielt at bassen nesten er helt fraværende. På min p85 var den aldri fraværende, og jeg trengte aldri å skru opp bassen på eq til 7.

Jeg føler at anlegget i min bil endret lydkarakter med tiden, men jeg er også åpen for at hørte på "feil" kanal. Det er jammen stor forskjell i lyd fra den ene kilden til den andre. NRK låter flatt og sikkert ganske korrekt, mens andre kanaler kjører full LOUDNESS.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

jkirkebo

Sitat fra: Lokführer på torsdag 19. mars 2015, klokken 07:30
Det er jo litt spesielt at bassen nesten er helt fraværende. På min p85 var den aldri fraværende, og jeg trengte aldri å skru opp bassen på eq til 7.

Ikke her heller, har den på 1 og jeg hører mye på house som er ganske basstung musikk...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

19quiz76

Sitat fra: gbzdoc på onsdag 18. mars 2015, klokken 23:16
Leaf og Tesla er konge-combo! :D

Litt off-topic, skal være rask;
kan dere som har både Leaf og Tesla dele litt erfaringer med ladeopplegg i tråden under?
Går snart til anskaffelse av Leaf, og trenger å lene meg på litt erfaringer ;)

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,19386.msg330767.html#msg330767
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Hyperstress

Sitat fra: Lokführer på torsdag 19. mars 2015, klokken 02:13
Prøveturen i P85D i går, så var den utvida lydpakka ikke noe å skryte av. Stilte inn nøyaktig slik jeg gjør på min p85, men spesielt lydnivået var klart lavere på P85D. Bassen fra bagasjerommet var bortimot fraværende selv når eq var +8(!?)
320kb kilde.
Hmmm, mystisk.

Anlegget i min nye bil er innspilt, og det låter minst like bra som i min forrige.
Så må ha vært tilfeldigheter, forskjellige innstillinger/lydkilde/musikk, eller at det ikke var innspilt det du prøvde. ::
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

K-billy

Kan man spille inn anlegget når bilen ellers ikke er i bruk? Eller er det umulig å ha på anlegget når bilen er låst? Jeg får min første TMS i neste uke..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA