Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: P85D teknisk info

Startet av cstromme, tirsdag 07. april 2015, klokken 22:47

« forrige - neste »

cstromme

Tenkte jeg skulle informere om dette her siden det antageligvis er mange som er i samme situasjon som vi var.

Etter snart et år med vår Model S så hadde fremsetene, og da særlig førersetet, begynt å få litt blåskjer fra dongeribukser på enkelte steder. Vi var litt fortvilt og lurte på om vi hadde tatt et dumt valgt med lysegrå seter, men det viste seg at dette var et mindre problem enn vi trodde.

Kjøpte en myk lærbørste fra Bilnerden, og Dodo Juice Supernatural Leather Cleaner, og etter 10 minutts arbeid var alle setene i bilen så og si som ny.

Skulle tatt bilde før og etter, men det slo meg rett og slett ikke.
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

D.O

Sitat fra: cstromme på mandag 16. mars 2015, klokken 10:08
Tenkte jeg skulle informere om dette her siden det antageligvis er mange som er i samme situasjon som vi var.

Etter snart et år med vår Model S så hadde fremsetene, og da særlig førersetet, begynt å få litt blåskjer fra dongeribukser på enkelte steder. Vi var litt fortvilt og lurte på om vi hadde tatt et dumt valgt med lysegrå seter, men det viste seg at dette var et mindre problem enn vi trodde.

Kjøpte en myk lærbørste fra Bilnerden, og Dodo Juice Supernatural Leather Cleaner, og etter 10 minutts arbeid var alle setene i bilen så og si som ny.

En våtserviett løser også dette. Koster 100-200kr på en bensinstasjon for en boks full av disse
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

cstromme

Sitat fra: D.O på mandag 16. mars 2015, klokken 10:34
Sitat fra: cstromme på mandag 16. mars 2015, klokken 10:08

En våtserviett løser også dette. Koster 100-200kr på en bensinstasjon for en boks full av disse

Men hvor er da gleden i det? :P
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA