Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: TMS Android/ios App

Startet av MaritaT, mandag 06. april 2015, klokken 13:52

« forrige - neste »

MaritaT

Er det noen som vet hvilken utstyrspakke det er på denne bilen? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=55956982&ov=m

Selger er ikke tilgjengelig i helgen, og vil gjerne vite mer om bilen foruten det som står i annonsen (som er det vinterpakke, hurtig ladefunksjon, om det er SL eller SV)

Kanskje noen har utstyrslistene fra 2012?

Takk for hjelp!

lxm

Det er vel en norsksolgt bil siden den har lyktespylere. Var vel bare en utstyrsutgave før Euroleafen kom.
Kjører White Pearl/black Tekna 2018
Melhus, Sør-Trøndelag

MaritaT

Så den har hurtigladefunksjon?

Jeg har rett og slett ingen peiling :)

Takk for svar!!

emil

2012-modell med lyktespylere og kWh/km måling (ikke km/kWh) på dash, pluss varme i ratt og seter skulle tilsi en norsksolgt bil. Som @lxm skriver var det bare et utstyrsnivå på bilen da og alle disse hadde mulighet for hurtiglading på CHAdeMO hurtigladere.

trondi

Jeg har varme i ratt og seter, selv om bilen er 2012 og usa import.  Har imidlertidig km/kwh, og såvidt jeg vet ingen lyktespylere.
Sørlending nylig konvertert til elbiltrenden med foreløpig rekkevidde angst for våre vanlige 6-8 Oslo-Kristiansand turer i året.

USA import Nissan Leaf 2012. 34000km
Charge Amps 16A.
87% SOH

emil

Sitat fra: trondemor på mandag 16. mars 2015, klokken 02:08
Jeg har varme i ratt og seter, selv om bilen er 2012 og usa import.  Har imidlertidig km/kwh, og såvidt jeg vet ingen lyktespylere.

Jupp. Er et par andre synlige småting som også skiller USA biler fra Europa/Norske modeller:

På Europa modell:
Nakkestøtte på midstetet bak
Fartsbegrenser i tillegg til cruisecontrol

På USA modell:
Sidemarkeringslys
XM (satelitt radio)

Ellers er ikke setevarme veldig vanlig på 2012 og eldre Europa-import biler, det samme med lyktespylere. Brukt Leaf er ikke bare brukt Leaf, det er ganske mye å passe på. Særlig for 2013-modeller som både kan være av gammel og ny type i tillegg til norsk, Europa eller USA-import.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA