Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kø på SC'ene?

Startet av THE, torsdag 02. april 2015, klokken 14:22

« forrige - neste »

THE

Får levert en Zoe snart, og lurer på om man får utlevert velkomstpakke og 1 års medlemskap fra Elbilforeningen ved kjøp ev Renault elbil? På oversikten over merkeforhandlere som inkluderer velkomstpakken på nettsiden til Elbilforeningen står ikke Renault oppført. (http://elbil.no/bli-medlem)

Hvis Renault ikke leverer med pakke/medlemskap tenkte jeg å melde meg inn og bestille pakke slik at alt er klart til bilen kommer. Ladebrikken virker veldig grei da den kan aktiveres/kobles opp mot  flere forskjellige ladeoperatører. 
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

zbk

Jeg fikk ikke med noen pakke med min bil, så jeg måtte ordne innmelding etc selv. Dobbelsjekk med din forhandler først, men jeg tror ikke at det følger med.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

refreol

Dette fulgte med i velkomstpakken hos MF i Asker!
Sjekk med din forhandler....
Renault ZoE Intense Easy Charge levert 22. Januar 2015 - det franske flygende teppet....

Reidar Fredrik Olsen - 934 28 520

Urs4_2008

Zoe 2015 Q210 "gammel type" og
Zoe 2017 R90 "Zoe40"

hdh

Fikk med velkomstpakke når jeg fikk overlevert bilen min hos Moss to-takt.
Sort '14 Renault Zoe Intens

Baard

Jeg fikk hos City Bil, men det var den gamle med nøkkel....
Renault Zoe, 2014

Tormy

Jeg fikk ikke med pakken da jeg hentet bilen hos MF i Bergen i februar i år. Har ikke meldt meg inn, er usikker på om det er noe poeng for min del.

Thomas Parsli

Sitat fra: Tormy på torsdag 12. mars 2015, klokken 09:01
Har ikke meldt meg inn, er usikker på om det er noe poeng for min del.

Her burde noen som er ansatt i foreningen svare, men siden du har kjøpt en bil uten mva. og med en rekke fordeler (årsavgift, parkering, bomringer, ferjer, kollektivfelt) er det åpenbart at du allerede nå nyter godt av andres arbeid!

Poenget for din del må være å fortsatt ha disse godene, poenget for oss alle må være at elbil er bedre for miljøet enn fossilbil.

Meld deg inn :D

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

THE

Da har jeg fått svar fra Motor Forum i Bergen om at Medlemskap/velkomstpakke fra Elbilforeningen ikke blir levert med Renault Zoe, fordi Renault har avtalen med Fortum i stedet.

Lars C. Krogenæs

Renault/RBI ble vistnok litt hårsåre etter at jeg la ut tråden om manglende lading av ZOE på IT-nett og vil derfor ikke betale første års medlemsskap/levere ut velkomstpakken med ladenøkkel til Zoe kunder. Dette i motsettning til alle andre importører.

Zoe kunder er likevel hjertelig velkommen til å melde seg inn i elbilforeningen.

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

jkirkebo

Sitat fra: THE på torsdag 19. mars 2015, klokken 14:37
Da har jeg fått svar fra Motor Forum i Bergen om at Medlemskap/velkomstpakke fra Elbilforeningen ikke blir levert med Renault Zoe, fordi Renault har avtalen med Fortum i stedet.

Hva i alle dager har Fortum-avtalen med medlemsskap i Elbilforeningen å gjøre?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

THE

Da jeg hentet min Zoe hos Motorforum i Bergen 23. april fikk jeg ikke med velkomstpakke fra elbilforeningen. Det hadde jeg også fått beskjed om fra selger at Renault ikke hadde avtale om.

Jeg meldte meg derfor inn i elbilforeningen via hjemmesiden. På nettsidene elbil.no står det at de som kjøper ny Renault hos merkeforhandler også får velkomstpakke og første års medlemskap gratis. La derfor inn en kommentar i innmeldingsskjemaet mitt om at denne informasjonene bør endres hvis det er slik at Renault og elbilforeningen ikke har noen avtale.

I dag fikk jeg telefon fra elbilforeningen om at de hadde inngått avtale med Renault, og at alle Renault elbiler som blir levert etter 1.april i år skal få medlemskap og velkomstpakke fra elbilforeningen.

Forhandlere/selgere har tydeligvis ikke fått denne beskjeden, men gi beskjed til selger hvis dere ikke får velkomstpakke ved overlevering. Om selger fremdeles ikke sender med pakken, så kan dere sikkert henvende dere direkte til elbilforeningen og få velkomstpakke og 1. års medlemskap gratis likevel. Det får i alle fall jeg.

hsa77

Jeg får levert min ZOE på mandag, snakka med selger i dag - han hadde ikke hørt om noen avtale med elbilforeningen.  :( Får vel ta kontakt med elbilforeningen selv.
2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA