Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Firmware 6.2

Startet av rmr, onsdag 01. april 2015, klokken 13:10

« forrige - neste »

OleT

Sitat fra: Thomas M på lørdag 14. mars 2015, klokken 23:37
Med den superladeren i Bergen nå som er på Haukås så er det ihvertfal behov for enda en.
For den dekker jo dårlig Bergen - Stavanger.

Er jo lov å håpe at noen hos Tesla forstår dette, kokstad ville i det minste vært en "billig" løsning for Tesla.

Da ville de også fått strøm rett fra knutepunktet til BKK.

Bergen-Stavanger går fint uten lading hvis du har minst 50% på en S85. Bergen-Stavanger-Bergen skal gå hvis du kjører pent og været ikke er for motbydelig. Bergen-Stavanger-Aksdal er problemfritt. Altså ikke noe argument for superlader på Kokstad.
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

Ebe

Laderen er planlagt inne i bygget, i tilknytning til verkstedsavdelingen.
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

joda

#62
Var forbi Kokstad i dag ifbm retur av en leiebil, stakk da innom for å se om det var noen fremgang på Tesla Service Senteret.

Mye var som tidligere (under arbeid og tildekket), men skiltingen som bekrefter at de flytter inn i bygget var på plass  :)

TMS 85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA