Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Major new Tesla product line (Elon tweet)

Startet av Waberg, tirsdag 31. mars 2015, klokken 00:32

« forrige - neste »

Waberg

Er det en bug eller feature? Jeg finner ikke ut hvordan jeg får den til å slutte med det. Hadde kanskje skjønt det hvis radioen sto på når jeg slo av bilen. Jeg hører aldri på radio, kun BT.
Og kan man slå av det blå lyset rundt aircon bryterne?
15 Zoe Intense
99 P106 LiFePO4

hdh

Sitat fra: Waberg på søndag 08. mars 2015, klokken 19:46
Er det en bug eller feature? Jeg finner ikke ut hvordan jeg får den til å slutte med det. Hadde kanskje skjønt det hvis radioen sto på når jeg slo av bilen. Jeg hører aldri på radio, kun BT.
Og kan man slå av det blå lyset rundt aircon bryterne?

Radioen er nok programmert til å slå seg på sammen med resten av R-linken. Ang det blå lyset rundt klimaanlegget så må du nok i så tror jeg du fint må leve med det. Du kan jo dimme ned instrumentbelysningen hvis du føler at det er sjenerende.
Sort '14 Renault Zoe Intens

Waberg

Jeg kan ikke tro at dette er en feature man ikke kan skru av. Det er det dummeste jeg har vært borti. I noen andre biler fortsetter den sangen man spillte fra telefonen når man gikk ut av bilen.
15 Zoe Intense
99 P106 LiFePO4

ZOE

Det er vel fordi den kobler fra telefonen når du skrur av bilen og bruker endel sekunder på å koble til igjen.

Det er jo ikke verre enn at du gir ett trykk på "media" knappen innerst på rattkontrollen når du starter bilen igjen så er den igang.

Jeg synes det er helt ok iallefall.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA