Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Løftebord

Startet av elektrolux, torsdag 02. juli 2009, klokken 13:03

« forrige - neste »

elektrolux

Fra før er det snakk om å overta Chrysler, som har overtatt Mercedes.

Dersom Saab innen det overtar Think har jeg en spesiel situasjon.

Da kan både Mercedes'en og Thinken min snart kan kalles for Fiat. ;D

http://www.abcnyheter.no/node/88192
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

VWspirit

Så vit jeg husker så var det mercedes som gikk tungt inn i chrysler og ikke omvent, mercedes solgte seg ut for et par år siden.
Bosted:Steine, Vestvågøy...*Heggedal, Asker
-----------------------------------
Tesla S100D Pearl White 2019
Think 2011 Sort 2+2 Li (bygd om fra zebra)
*Think 2009 Sort, Li (bygd om fra zebra)
*Think 2002 Sort, 3x25A 230V hurtiglader
*Citroen Saxo 2002 Blå met.
*VW Golf Citystromer 1998 56600km

elektrolux

#2
Godt å høre. Da kan jeg puste lettet ut. :D

( liker å trekke litt i merkefanatikere, og en fin måte å få f.eks Porche 911 eiere som påstår at der ikke finnes en eneste VW del på bilen til å jekke seg ned et par hakk, er å ta ut plastproppen som dekker hullet til festeskruen til dørlåsen.

På baksiden et det et tydelig VW stempel  ;D)

Ellers har jeg "ondsinnede" tanker om å stille på Amcar treff med vedlagte Citysax. Opprinnelig en Kia? nå Chevrolet. Citysax er Elversjonen av bilen
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

El rayo

Sitat fra: elektrolux på mandag 04. mai 2009, klokken 09:09
Ellers har jeg "ondsinnede" tanker om å stille på Amcar treff med vedlagte Citysax. Opprinnelig en Kia? nå Chevrolet. Citysax er Elversjonen av bilen
Arrangeres det rene Amcar-treff lengre, da? Det må vel være 20 år siden vi hadde den diskusjonen i lokalklubben.
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

hkaspenberg

Sitat fra: El rayo på tirsdag 05. mai 2009, klokken 22:50
Sitat fra: elektrolux på mandag 04. mai 2009, klokken 09:09
Ellers har jeg "ondsinnede" tanker om å stille på Amcar treff med vedlagte Citysax. Opprinnelig en Kia? nå Chevrolet. Citysax er Elversjonen av bilen
Arrangeres det rene Amcar-treff lengre, da? Det må vel være 20 år siden vi hadde den diskusjonen i lokalklubben.

Å jo da, ta en tur på Ekeberg 10. mai:  http://www.acsn.no/

Kanskje jeg skal stille med "Tupper"? Den har en forhistorie fra California?

;-D Hans
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA