Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ting jeg lurer på.

Startet av OnlyOne, mandag 30. mars 2015, klokken 19:05

« forrige - neste »

B_Tesla

Skal du kanselere? Hvorfor ikke selge den? Da går du minst i null, og noen blir super happy. Hva er konfigurasjonen din?
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Fush

Sitat fra: boppus på torsdag 23. april 2015, klokken 14:46
Vel, jeg bestilte bil i oktober. Den ble først lovet i mars, deretter april (den så jeg komme). Nå, derimot, sier de juni. Skuffet, og vil ut. Taper selvsagt depositumet, men slipper Tesla mer.

Ser ut som vi er i omtrent samme båt. Jeg bestilte også i oktober, late March - April - late April - May.
18. mai kommer bilen. Vurderte aldri å kansellere som deg, men vurderte lenge å kjøpe en demobil rett fra Tesla.

Naboen gjorde det, kansellerte en S85D og kjøpte en P85+ med autopilot og ALT utstyr til samme prisen. Da var jeg nærme kanselleringsknappen selv. Sånn det er nå så bestilte vi vel begge to før prisoppgangen og jeg tror det er teit å kansellere.

Beste option er nok å bli hos "sin" bil
Nest beste er vel demobil og selge sin egen med litt gevinst
Fossil? Nei det gikk jeg lei av allerede ved innkjøp av E-Up....

Hvit Volkswagen E-Up! siden 7. november 2014 [Solgt mai 2019]
Hvit Tesla Model S 85D siden 18. mai 2015 [Solgt mai 2019]
Hvit Tesla Model 3 LR AWD siden 6. juni 2019

B_Tesla

Beste er at din S85D nok går bedre enn P85+. Den Nye S85D er vanvittig rask.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

OnlyOne

Sitat fra: Fush på torsdag 23. april 2015, klokken 16:35
Sitat fra: boppus på torsdag 23. april 2015, klokken 14:46
Vel, jeg bestilte bil i oktober. Den ble først lovet i mars, deretter april (den så jeg komme). Nå, derimot, sier de juni. Skuffet, og vil ut. Taper selvsagt depositumet, men slipper Tesla mer.

Ser ut som vi er i omtrent samme båt. Jeg bestilte også i oktober, late March - April - late April - May.
18. mai kommer bilen. Vurderte aldri å kansellere som deg, men vurderte lenge å kjøpe en demobil rett fra Tesla.

Naboen gjorde det, kansellerte en S85D og kjøpte en P85+ med autopilot og ALT utstyr til samme prisen. Da var jeg nærme kanselleringsknappen selv. Sånn det er nå så bestilte vi vel begge to før prisoppgangen og jeg tror det er teit å kansellere.

Beste option er nok å bli hos "sin" bil
Nest beste er vel demobil og selge sin egen med litt gevinst
Fossil? Nei det gikk jeg lei av allerede ved innkjøp av E-Up....

Merkelig at det tar sånn tid for noen, mens for andre så går det raskere. Jeg bekreftet 18. mars, endret farge på bilen etter det og nå er bilen i transitt allerede..
P85D
Bekreftet: 18.3.15
I produksjon: 19.4.15
Utlevert: 15.6.15
Model 3
Bestilt: 31.03.16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA