Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TuneIn- high bandwidth required

Startet av Tor med Leifen, fredag 06. mars 2015, klokken 23:17

« forrige - neste »

Tor med Leifen

Finnes det et triks for å få tilbake NRK-kanalene i TuneIn når meldingen "high bandwith required" dukker opp? Bilen indikerer at 3G er OK og Rdio fungerer. Har også koblet fra wifi, uten at det endret noe.

Voll1

Håper noen har forslag til løsning på dette problemet. Har hos meg oppstått etter 1 år der samme kanal har fungert 100% hele tiden tidligere, men nå er den umulig å få inn. Men det kommer ikke opp "high bandwith", det bare ikke skjer noe som helst. Restart med scrollhjul nytter heller ikke.
Model Y P   2022-
Model Y LR 2021-
Model 75X  2017-2021
Model 85S  2013-2018

Tuxedo

Når "High bandwith required" plutselig dukker opp på en kanal som har virket før, pleier jeg å ta en reset av den store skjermen.  Det har alltid hjulpet.

petersv

Restart funker for noen. Ny mnd. for andre. (Max dataforbruk nådd og båndbredde strupet.)

LFCH

Jeg opplevde samme i dag. Og det var min første "Tesladag". Så jeg kan umulig ha brukt opp datateafikken. Det var en norsk kanal, P4 Bandit tror jeg, som absolutt ikke fungerte. Når jeg hoppet til neste kanal fikk jeg flott inn kanaler fra USA, Sveits og Frankrike.

Duzzy

Sitat fra: Voll1 på fredag 06. mars 2015, klokken 23:54
Håper noen har forslag til løsning på dette problemet. Har hos meg oppstått etter 1 år der samme kanal har fungert 100% hele tiden tidligere, men nå er den umulig å få inn. Men det kommer ikke opp "high bandwith", det bare ikke skjer noe som helst. Restart med scrollhjul nytter heller ikke.
Har også hatt dette problemet. Forsøkte det meste. Det som til slutt fungerte var å "browse" etter kanalen på nytt og så må man også huske å lagre den etter dette. Har fungert for meg hver gang dette har skjedd på diverse kanaler.
Jessheim
standard P85, Sort, 19", sort nappa,panorama, Alle pakker untatt dobbeltlader.
Levering 28.11.2013

Tor med Leifen

Har prøvd det meste og ringte Tesla for assistanse tidligere i dag. Pratet med en hyggelig kar som skulle ta saken videre til ingeniørene og komme med tilbakemelding. Da blir det sikkert en løsning på det.

RaBalder

Sitat fra: Tor med Leifen på mandag 09. mars 2015, klokken 14:17
Har prøvd det meste og ringte Tesla for assistanse tidligere i dag. Pratet med en hyggelig kar som skulle ta saken videre til ingeniørene og komme med tilbakemelding. Da blir det sikkert en løsning på det.
Ikke hold pusten mens du venter  ;)

Tor med Leifen

Sitat fra: RaBalder på mandag 09. mars 2015, klokken 14:27
Trengte ikke det, fikset nå. Alle "kanalene" er tilgjengelige, som tidligere.

takktakk

Sitat fra: Tor med Leifen på mandag 09. mars 2015, klokken 22:17

Har også dette problemet. Var det Tesla som fikset det?
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

Tor med Leifen

Sitat fra: takktakk på torsdag 12. mars 2015, klokken 14:55
Sitat fra: Tor med Leifen på mandag 09. mars 2015, klokken 22:17

Har også dette problemet. Var det Tesla som fikset det?
Fikk ikke tilbakemelding fra Tesla, så det vet jeg ikke...

Tor med Leifen

Tesla ringte tilbake for et par dager siden. De hadde ikke gjort noe aktivt for å utbedre dette, men kunne se at jeg hadde hatt 3G-dekning,  men ikke med nok kapasitet til å streame fra TuneIn. I bilen buffrer TuneIn ca 10 sekunder, mens Rdio har større buffer og oppleves derfor mer stabilt. Dette var deres svar.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA