Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: S85D kjøpere, status på bestilling + diverse info

Startet av gsm2k, fredag 27. mars 2015, klokken 22:29

« forrige - neste »

gsm2k

Hei! Klarte å knekke 2 deksel når jeg skulle sette på takgrind  :-[.. Noen utrolig tynne pinglegreier.
Noen som har klart det samme og vet hva det koster å skifte disse?

petersv


gsm2k

Så jeg kan ta det på reklamasjon mao? :-) Var en elendig patent i allefall. Selv den gamle Poloen min hadde en mer elegant løsning..

Også_Øyvind_H

10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

Tuxedo

Sitat fra: gsm2k på torsdag 05. mars 2015, klokken 20:30
Så jeg kan ta det på reklamasjon mao? :-) Var en elendig patent i allefall. Selv den gamle Poloen min hadde en mer elegant løsning..
De derre skiftes på garanti, ja.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

gsm2k


Knut Øygard

Har knekt en som jeg fikk bytta på første service. Nå har en til knekt. Elendig patent. Den første tror jeg knakk av å bli høytrykksspylt. Den andre var bare knekt en dag jeg skulle sette på takstativ. Vet ikke hvordan det skjedde...
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

Teslanewbie

Inspiserte en flunkende ny P85d .. Samme håpløse design.. Utrolig at de ikke har fått ny design på dette !! Skuffande
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

petersv


Alfa Bergen

Jeg fikk byttet på garanti, men kikket over skuldra til han på delelageret da han fant dekslene på pc-en. Mener de lå inne med en pris på ca 50 kr.
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

D.O

Disse er rett og slett dårlig laget. Har byttet 5stk på 1,5 år. ved høyttrykspyler, skistativ, sterk sidevind og noen som jeg ikke vet hvorfor. Får nye, men like spent etter hver vask
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Cobos

Jeg lurer på om det er selve plasthengslene som egentlig er problemet. Jeg trodde jeg skulle bruke mye takgrind men behovet har ikke vært der, dermed har mine aldri blitt rørt. Og på tross av at jeg høytrykkspyler når jeg vasker har jeg ikke hatt noen problemer med dekslene.
Det betyr naturligvis ikke at dette er en god løsning, siden de skal være laget for å kunne faktisk brukes.

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA