Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Noen som er fornøyde?

Startet av mr.rs4, fredag 27. mars 2015, klokken 21:29

« forrige - neste »

mr.rs4

http://anti-tesla.no/

Det MÅ bare være tull dette? Men jeg fikk meg ihvertfall mange latterkick av å lese siden.
Koster bare 1000kr/året for å bli medlem

Noen utdrag ifra siå:

100% savner small-talken rundt bensinpumpen
100% har full panikk (slik vi har lest i media)
To motorer betyr enda flere hundre tusener i snylting på engangsavgifter.
To motorer betyr at batteriet tømmes dobbelt så fort, med andre ord vil det nesten ikke være mulig å kjøre til butikken og tilbake igjen.
Autopilot kan være nyttig, fordi Tesla-eiere er udugelige sjåfører.
Autopilot skaper kø og irritasjon fordi bilen nå holder fartsgrensen slavisk. Kø er dårlig for miljøet.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Tuxedo

Denne siden er bare tull og herlig ironi, ja.  ;D
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Dag A.

Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

Torpedo Ted

Ja den er min  ;D

Gikk litt i glemmeboken. Meningen var jo å delta i diskusjoner på nettaviser og slikt og lenke til den, men facebook slettet kontoen min (antagelig fordi folk rapporterte den!), og nettaviser modererer vekk innlegg selv om jeg diskuterte på omtrent like tåpelig nivå som elbilhatere :(

mr.rs4

Sitat fra: Torpedo Ted på fredag 06. mars 2015, klokken 21:16
Ja den er min  ;D

Gikk litt i glemmeboken. Meningen var jo å delta i diskusjoner på nettaviser og slikt og lenke til den, men facebook slettet kontoen min (antagelig fordi folk rapporterte den!), og nettaviser modererer vekk innlegg selv om jeg diskuterte på omtrent like tåpelig nivå som elbilhatere :(
Hehe, jeg likte den. Forsto ikke helt om det var alvor, for jeg har faktisk lest lignende innlegg andre plasser, der innlegg er som tatt ut ifra siden din. Men konkluderte vel med dette måtte være ironi.
Mange folk er helt på gjorde  :o

Bra web side  8)
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA