Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lomma som forsvant, eller...?

Startet av kstormhansen, fredag 27. mars 2015, klokken 18:31

« forrige - neste »

kstormhansen

Hei

Jeg vurderer å bestille en eGolf usett da jeg bor i utlandet (ingen eGolf her). Kan noen kommentere på sitteplass både til sjåfør og baksete? Er det samme plass som vanlig Golf?

Jeg er ca 195cm og vil være primær bruker, men vil til tider ha små barn i baksetet.

ArTa

Sitat fra: kstormhansen på torsdag 05. mars 2015, klokken 16:45
Hei

Jeg vurderer å bestille en eGolf usett da jeg bor i utlandet (ingen eGolf her). Kan noen kommentere på sitteplass både til sjåfør og baksete? Er det samme plass som vanlig Golf?

Jeg er ca 195cm og vil være primær bruker, men vil til tider ha små barn i baksetet.
Hei

Jeg er 191, pleier å ha opptil 3 barn i baksetet og det fungerer utmerket. Hvis du har en liten unge som ikke klarer å bøye bena ved kneet  grunnet korte ben og på fremovervendt sete så vil jeg anbefale at den settes bak passasjersetet. For barn som har blitt store nok til at dem får bøyd beina på kneet går det bra uansett plassering. Bilen har like mye plass som en hvilken som helst annen Golf 7, så det er bare å test kjøre en slik en hvis du er usikker.
VW E-golf 2015
Audi e-tron 55 Quattro 2019
BMW ix3 reservasjon
VW ID.3 1ST Edition Reservasjon
Skoda vision IV reservasjon

kstormhansen

Flott - så du får ikke hodet opp i taket?

K

Luftventil

Jeg er 1.90 og har ingen problemer med å finne en komfortabel innstilling på førersetet. Så vidt jeg husker fra prøveturen var det masse plass bak også.

- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

ArTa

Sitat fra: kstormhansen på torsdag 05. mars 2015, klokken 18:41
Flott - så du får ikke hodet opp i taket?

K

Nope det er godt med avstand mellom hodetopp og tak og som MagT nevner så har heller ikke jeg noe problem med å finne en komfortabel sittestilling.
VW E-golf 2015
Audi e-tron 55 Quattro 2019
BMW ix3 reservasjon
VW ID.3 1ST Edition Reservasjon
Skoda vision IV reservasjon

valvolainen

193cm her, og det går finfint. Rattet kan også vippes opp slik at du får hele intrumentclusteret i synsfeltet også.
Kan tilogmed sitte i baksetet. (uansett hvor fullstendig irrelevant det er!)
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA