Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av habazot, fredag 27. mars 2015, klokken 17:42

« forrige - neste »

habazot

Har 2008 zebra med oppgradert PCU.

I går ville den ikkje ta lading. Ladekladd ser ok ut, og når eg kobler til kabelen høyrer eg to raske rele som slår inn (eller inn og ut..), men ingen vifter starter, og ladeindikatoren på dashbordet blinkar korte blink med nokre sekunds pausar.
Dette skal visstnok vera symptom på at batteriet er for kaldt og treng litt varme før ladinga startar.
Men ladinga startar ikkje..
Denne er i dagleg bruk og har stort sett fungert fint utan for mange hiccups.

Eg har montert OVMS og kan fiske ut batteri temperatur++, og der ser eg at batteristatus er 38%, temperaturen på pakken står og varierer sakte frå 262C til 268C og tilbake igjen. I manualen står det at den startar ladinga når temperaturen blir 270C. So ting ser eigentleg bra ut bortsett frå at batteriet ikkje blir varmt nok.

Er det slik at den må stå og "kalibrera" noko før den kjem opp på nødvendig varme?..
Det står jo at det tar minst 30 timar å varme opp batteriet, men då antar eg at det er heilt fra omgivelsestemperatur.?..

So kva teoriar kan eg ha om dette?
- alt er normalt, berre vent (eg forstår ikkje kvafor batteriet vart kaldt in the first place, men det kan tenkast at ein kulepenn har ramla under sikringsdekselet og holdt batterifrysknappen inne i 5sek++?)
- varmelekkasje i batteripakken
- varmelement i batteripakken eller sikring gåen (men kvifor varierer det fram og tilbake då, kjemi?)
- BMI er på villspor og treng eit hardt spark (må eg inn på verkstad eller er det "knep" for å nullstille?)

Vil gjerne kunne kjøyra til verkstad før batteriet blir for flatt dersom eg må det...
Akkurat no står den ganske stille på 38% so lenge kabelen er plugga inn.

Btw, eg lada 12V batteriet og for sikkerheits skuld.

Vyrdsamt Rolf
Bergen
- Think City 2008 - 43000km

BauDemo

If you have OVMS, try sending sms to your OVMS unit with the following text:

FAULT

Then write here what you get back.
I don't think it is the temperature - 263-268 is fine and should start charge.

The "Charger" maybe?
Can you see the charging "stick" in the first screen on the OVMS? If yes, what does it say on the screen?

laddplats? -www.uppladdning.nu
nikometer? - www.evmonitor.info

habazot

Sitat fra: BauDemo på torsdag 05. mars 2015, klokken 16:49
If you have OVMS, try sending sms to your OVMS unit with the following text:

FAULT

Then write here what you get back.

Act err:
GenErr
Thermiso
No err: 2

Sitat fra: BauDemo på torsdag 05. mars 2015, klokken 16:49
I don't think it is the temperature - 263-268 is fine and should start charge.

The "Charger" maybe?
Can you see the charging "stick" in the first screen on the OVMS? If yes, what does it say on the screen?

No, I do not see the charger stick, OVMS does not seem to detect the charger as connected.
My wife have also connected with a Salto charger, no difference I believe.
Bergen
- Think City 2008 - 43000km

habazot

Her er status output: Not Charging
SOC: 38%
PackV: 369V
PackC: 0A
PackTp: 268 oC
ChgTp: 10 oC
AmbTp: 5 oC
AuxBatt: 14.0V
Bergen
- Think City 2008 - 43000km

BauDemo

Hmm... the only one that rings a bell is the thermal isolation error and this one could be a hoax... so I think you need to get it to someone that can read error codes.
laddplats? -www.uppladdning.nu
nikometer? - www.evmonitor.info

habazot

Sitat fra: BauDemo på torsdag 05. mars 2015, klokken 22:52
Hmm... the only one that rings a bell is the thermal isolation error and this one could be a hoax... so I think you need to get it to someone that can read error codes.

Gudim Bil har lest ut kodar i samarbeid med ElBilMek via nettet, men har ikkje noko eksakt logg på kva dei har gjordt. Det var relatert til SOC som viste feil meinte dei. ElBilMek sletta og satte ting opp på nytt, men den ville ikkje ta lading. SoC endra seg frå 32% som eg trur stemmer til 80% etter resettinga.
Konklusjonen var at ElBilMek måtte sjå på den lokalt i Asker, som jo er eit stykke unna Bergen...

Når eg skulle hente den i dag hadde den stått utan lading eit par dagar og no viser den "Power Limit" og vil ikkje starte. Har hatt litt problem med mobilen eg har OVMS på, men eg fekk melding om at SOC var 0% og at temperaturen sank. Det var siste livsteikn frå OVMS.
Når ein koblar seg til i dag viser den feil på nøkkel, kode "P1260 Theft detected, vehicle immobilized".
Når den blir forsøkt sletta våknar bilen opp eit lite øyeblikk før den klarer å ta sikringen på kursen ladekontakten står i. Eg henta den andre nøkkelen og dei skal prøve igjen i løpet av dagen.

Dersom batteriet har gått tomt og kjølt seg ner, er det kurant å varme det opp igjen.?.
Må me berre la den stå til over helga og få god temperatur igjen før ein debuggar vidare?..

Trur det er ein del fortvilte Think eigarar her på vestlandet som kanskje kunne vore interessert i eit felles løft, kanskje omreisande Think reparatør er ein mogeleg karriereveg for nokon?.. :)
Det verkar som det er eit miljø i Trondheims- og Osloregionen, men ikkje i Bergen.. :(
Bergen
- Think City 2008 - 43000km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA