Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Skrytebilder! :)

Startet av runarlan, onsdag 25. mars 2015, klokken 23:39

« forrige - neste »

runarlan

Hei. Jeg skriver en masteroppgave om elbiler og ladestasjoner, hvor jeg analyserer det økonomiske ved ladestasjonene. Jeg trenger litt hjelp fra dere med elbil til å svare på en undersøkelse som tar 2-3 minutter og omhandler elbilen og betalingsvilligheten deres for huttiglading. Undersøkelsen finner du her: https://docs.google.com/forms/d/1juOkcPeKSrHOGzGzL4slwY7EHN6WCHkSI7A5ZWya8Z4/viewform?c=0&w=1
Tusen takk for hjelpen!

Kjelliken

:D Har svart på undersøkelsen din men føler den mangler litt i den undersøkelsen.

Jeg svarte ett relativt høyt sbbonoments pris i måned for hurtiglading . men som kommentar til dette ville jeg ha sagt at det da burde vert en sammenheng med tilgjengelighet som er bedre enn dagens.

Med tanke på at det er flere levrandører på markede ville da ett abbonoment bli fordelt på alle levrandører ellere eventuelt noen som sammarbeider?.

Er noen variabler her som ikke helt kommer godt frem i spørreundersøkelsen.
Men dette er aldrig lett å få helt til i en spørre undersøkelse. Så gjerne tenk litt på dette.

Mvh

KIK
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

runarlan

Takk for hjelpen og engasjementet Kjelliken! Det er vanskelig å lage en undersøkelse som tar høyde for alt, men jeg ser at noe burde vært tydeligere. Alle resultatene som brukes skal tas høyde for hvordan spørsmålene var stilt. Tanken min var villigheten til å betale for abonnement hvor du har fri tilgang til ladere i hele landet, men dette er ikke skrevet eksplisitt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA