Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ryggelys E UP

Startet av Mippen, tirsdag 24. mars 2015, klokken 16:10

« forrige - neste »

Mippen

Jeg får til å låse opp bilen min med å holde på dørhåndtaket men når jeg skal låse piper den bare. Får ikke låst uten å trykke på fjernkontrollen. Noen som vet hva som er galt?
Fremtiden er elektrisk.

emil

Nøkkel nummer to ligger igjen inne i bilen?

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

emil

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

fredsjo

Låner tråden litt; låses bilen automatisk når man forlater den? Tør liksom ikke stole på det jeg :p
2014 Nissan Leaf Tekna
2018 Tesla Model X 75kw
Innehaver av https://skadedyr.net og https://sprengkiler.no

ragwo

Etter hva jeg har forstått gjør den ikke det.
Eldrid - 2013 Leaf

tomgri

Nei, den låses ikke automatisk.
Man må trykke på knappen på dørhåndtaket for å låse eller låse opp dørene uten å trykke på nøkkelen.

Mippen

Den låser bare automatisk hvis man har låst opp døren når den var låst uten å åpne døren. Det er hvis man skal være uheldig å komme borti lås opp knappen uten å vite det. Hvis bilen er låst opp låses ikke døren når man forlater bilen uten å bruke fjernkontrollen eller å trykke på håndtaket.
Fremtiden er elektrisk.

trondi

Låner også tråden litt, Samme "emne"

Jeg har til nå brukt nøkkel nr 1, men igår fikk jeg varsel om lite batteri. Så jeg skiftet til nøkkel nr 2 foreløpig. 

Med nøkkel nr 2, kan jeg verken låse dørene opp eller igjen med å trykke på dørhåndtaket. Dette fungerte fint med nøkkel nr 1, noen som vet hva dette skyldes?
Sørlending nylig konvertert til elbiltrenden med foreløpig rekkevidde angst for våre vanlige 6-8 Oslo-Kristiansand turer i året.

USA import Nissan Leaf 2012. 34000km
Charge Amps 16A.
87% SOH

ragwo

Eldrid - 2013 Leaf

trondi

Jeg fant ut av det, hadde skrudd av intelligent key door switch i instillingene. Jeg plukker alt for mye..   :P
Sørlending nylig konvertert til elbiltrenden med foreløpig rekkevidde angst for våre vanlige 6-8 Oslo-Kristiansand turer i året.

USA import Nissan Leaf 2012. 34000km
Charge Amps 16A.
87% SOH

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA