Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Finnfast får ikke dekket elbil-tap

Startet av mihkku, søndag 22. mars 2015, klokken 19:07

« forrige - neste »

mihkku

Vurderer å kjøpe en ekstra leppe forran på bilen, bare for å en mer sportsligere utseende. Mitt spørsmål er om noen av dere har sammenligned eGolf fronten mot den som kommer standard på Golf 7. Er målene og formen det samme nederst på støtfangeren, eller er disse så ulike at en leppe tilpasset Golf 7 ikke passer?

Råde

Sitat fra: mihkku på søndag 01. mars 2015, klokken 12:00
Vurderer å kjøpe en ekstra leppe forran på bilen, bare for å en mer sportsligere utseende. Mitt spørsmål er om noen av dere har sammenligned eGolf fronten mot den som kommer standard på Golf 7. Er målene og formen det samme nederst på støtfangeren, eller er disse så ulike at en leppe tilpasset Golf 7 ikke passer?
Passer ikke. På eGolf er den annerledes ut mot sidene ved hjulene. Tenker selv på å sette på neppe fra gti, men da må jeg spesialtilpasse.
e-Golf | X75D

mihkku

Søren. Lurer på hvor mye modifikasjoner som må gjøres. På bilder virker det jo relativt like under, men du sier at det er anderledes. Buhu! Tviler på at noen har planer om å slippe noe pakke til eGolf da disse ikke produserert i stort nok kvanta.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA