Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla superchargers - ønsker og forslag

Startet av hjerteress, søndag 22. mars 2015, klokken 08:40

« forrige - neste »

hjerteress

Hei! Vurderer å kjøpe en Think som førstegangsbil. Jeg lurer på hvor lang ladekabelen som følger med er? Jeg bor i sokkelleilighet og parkeringsplassen er rett på oppsiden av huset, så ladekabelen må være litt lang.
Lurer også på hvor lang levetid batteriene pleier å ha? Eventuellt hva koster det å kjøpe nytt?
Hvilke ting bør jeg sjekke ved kjøp av elbil?
På forhånd takk for svar!

Caspar

Det beror litt på hvordan Think du tenker på. Classic kan ha så lang kabel du ønsker, men den fra 2008 er begrenset av klassen og elektronikk i kabelen. Tipper den er ca. 5 meter
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Lynet

Ladekabelen er ca 3 meter etter boksen, foran boksen kan du sette på så lang kabel du vil.
Forøvrig har jeg en rød til salgs med Zebrabatteri. Ved fornuftig kjøring og lading skal de holde lenge. Ny frontrute med varmetråder, og soltak.
Hvis du er interessert send meg en PM.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA